استفاده از ظرفیت جهادگران بازنشسته

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی با تقدیر از زحمات تمامی پیشکسوتان جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاددانشگاهی خانه شما بوده و تلاش می کنیم آنرا برای حضور دوباره شما آماده کرده و مفهوم بازنشستگی را منسوخ کنیم.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی، سیدرضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاددانشگاهی که ۲۷ فروردین‌ماه در حاشیه برگزاری سومین نکوداشت روز ملی منابع انسانی در دانشگاه علم و فرهنگ تهران برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که در این برهه تاریخی از درخت تنومند جهاددانشگاهی توفیق خدمت در معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع این نهاد را دارم.

وی افزود: تلاش داریم گلخانه‌ای که امروز در جهاددانشگاهی به درختی تناور تبدیل شده است را تداوم بخشیم و بارورتر کنیم و کاری را که شروع شده است با شکوه هر چه تمام تر به نسل آینده واگذار کنیم.

آقاسیدی ادامه داد: خدا را شاکریم که رویکرد جهاددانشگاهی در تکریم از پیشکسوتان به پیشنهاد رییس این نهاد آغاز شده و تلاش داریم به خوبی ادامه داشته باشد.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی با تقدیر از زحمات تمامی پیشکسوتان جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاددانشگاهی خانه شما بوده و تلاش می کنیم آنرا برای حضور دوباره شما آماده کرده و مفهوم بازنشستگی را منسوخ کنیم.

وی افزود: در حوزه بیمه تکمیلی و بخش مربی‌گری برای پیشکسوتان کاری آغاز شده است و قرار است ساماندهی آن توسط کانون بازنشستگان انجام شود.

آقاسیدی با تاکید بر این که امیدواریم با همدلی پیشکسوتان بتوانیم مسیر پیش رو را با صلابت بیشتری طی کنیم، گفت: این روز‌ها صدای سیلی انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در سراسر جهان پیچیده است که نشانه اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به این که جهاددانشگاهی نهادی چند بعدی بوده و هست، بیان کرد: این نهاد همانگونه که دهه اول در کنار جهادگران عرصه سخت توانست داستان موفقیت را برای انقلاب اسلامی رقم بزند، امیدواریم در گام دوم انقلاب اسلامی نیز توجه به این مولود مبارک انقلاب اسلامی بیش از پیش باشد و در کنار هم از افتخار آفرینی جهادگران اخبار خوبی بشنویم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا