نشست مشترک جهاددانشگاهی هنر با آستان قدس رضوی

با هدف گسترش همکاری های مشترک و در راستای تفاهم نامه آموزشی و فرهنگی منعقد شده، شست مشترک سرپرست جهاددانشگاهی هنر با مدیر عامل موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر؛ برای گسترش همکاری های مشترک و در راستای تفاهم نامه آموزشی و فرهنگی منعقد شده در خرداد ماه سال جاری، نشست مشترکی با حضور الهام جبل زایجانی سرپرست جهاد دانشگاهی هنر و امیرمهدی حکیمی مدیرعامل موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در دفتر این موسسه در مشهد الرضا برگزار شد.

الهام جبل زایجانی سرپرست واحد هنر، هدف از این جلسه را بررسی روش های همکاری های مشترک در حوزه های طراحی و اجرای دوره های آموزشی، فرهنگی و تجاری سازی، فروش آثار هنرآموزان و دانشجویان در فروشگاه های برند مهر (از فروشگاه های زیر مجموعه آستان قدس رضوی) و همکاری در برگزاری جشنواره های ملی مشترک بیان کرد.

در ادامه این جلسه سرپرست جهاددانشگاهی هنر از امکانات و فضاهای آموزشی، مراکز فروش آثار هنری و دفتر اصلی موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی بازدید  و با تنی چند از هنرمندان استان خراسان رضوی؛ از جمله آقایان جمالی، متوسلی و استاد برجسته خوش نویسی استان آقای علی اکبر اسماعیلی قوچانی که بزرگ ترین قرآن خطی به همت ایشان در مشهد مقدس کتابت شده، دیدار و گفتگو کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا