جهادگری که جلوتر از مرزهای علم و فناوری حرکت کرد

رییس جهاددانشگاهی بوشهر در آستانه فرا رسیدن سالروز درگذشت زنده یاد دکتر سعید آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان و سلول های بنیادی در ایران گفت: دکتر کاظمی آشتیانی شخصیتی جهادی، انقلابی، مومن و دانشمند فرهیخته ای بود که جلوتر از مرزهای علم و فناوری در حوزه علمی به ویژه سلول های بنیادی حرکت کرد و با نگاهی علمی به موفقیتی جهانی رسید.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی بوشهر، علی احمدی زاده رییس جهاددانشگاهی بوشهر در آستانه فرا رسیدن سالروز درگذشت زنده یاد دکتر سعید آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان گفت: باید زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی این شخصیت دانشمند و مومن، انقلابی و جهادی برای جوانان این مرزوبوم الگوسازی شود و تمام ایران اسلامی با این شخصیت جهادی و دانشمند زمان بیشتر آشنا شوند.
احمدی زاده افزود: اگر بخواهیم این الگوی صالح انقلاب را معرفی کنیم باید گفت زنده یاد کاظمی آشتیانی شخصیتی جهادی، انقلابی، مومن و دانشمند فرهیخته ای بود که جلوتر از مرزهای علم و فناوری در حوزه علمی به ویژه سلول های بنیادی حرکت کرد و با نگاهی علمی به موفقیتی جهانی رسید.
رییس جهاددانشگاهی بوشهر تاکید کرد: آنچه باعث غرور و عزت ایرانی در پژوهشگاه رویان شده، نگاه عمیق به فعالیت های زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی است که این پژوهشگاه علمی را با یک نگاه انقلابی و جهادی راه اندازی کرد و حال موفقیت های آن مرهون تلاش های این جهادگر فقید است.
وی خاطرنشان کرد: به جوانان و نوجوانان مرز و بوم پیشنهاد می کنم زندگی نامه این دانشمند را مطالعه کنند و از زندگی، منش و نگاه جهادی دکتر کاظمی الگو بگیرند و این خود امیدبخشی و چراغ راهی برای آنها خواهد بود.
احمدی زاده در پایان گفت: مقام معظم رهبری بارها علاقه و تمجید خود را از دکتر سعید کاظمی آشتیانی بیان کرده‌اند و مسئولان باید تلاش کنند این فرزند صالح انقلاب اسلامی ایران را هر چه بیش تر از پیش معرفی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا