دکتر کاظمی آشتیانی؛ الگویی تمام عیار برای جوانان

استاندار کرمانشاه با تاکید بر این که زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی الگویی تمام عیار برای جوانان است، گفت: گرامیداشت عملی یاد و راه و نام این دانشمند آن است که از تمام ظرفیت‌های علمی پژوهشگران و مبتکرانی که عملا راه این زنده یاد را زنده نگه داشته اند بهره گرفته و نگذاریم این ظرفیت ها مغفول بماند.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، دکتر محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن هجدهمین سالروز درگذشت زنده‌یاد سعید کاظمی‌آشتیانی بنیان‌گذار پژوهشگاه رویان و سلول‌های بنیادی در ایران از این جهادگر فقید به عنوان یک الگوی تمام عیار برای جوانان یاد کرد و افزود: زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی یک الگوی موفق در عرصه پیوند علم، ایمان و اخلاق است که باید آن را به نسل جوان امروز معرفی کنیم.

استاندار کرمانشاه افزود: این وظیفه همه ماست که این الگوی برجسته را هم به درستی بشناسیم و هم به خوبی آن را به جامعه معرفی کنیم.

دکتر صحرایی با تاکید بر لزوم گرامیداشت یاد این جهادگر گفت: این گرامیداشت نباید تنها در حد یک نام باقی بماند و باید بتوانیم در عمل گرامیداشت یاد دکتر کاظمی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: گرامیداشت عملی یاد و راه و نام این دانشمند آن است که از تمام ظرفیت‌های علمی پژوهشگران و مبتکرانی که عملا راه این زنده یاد را زنده نگه داشته اند بهره گرفته و نگذاریم این ظرفیت ها مغفول بماند.

وی افزود: ما باید راه این جهادگر فقید را ادامه داده و زنده نگه داریم و بهترین گرامیداشت این است که از پژوهشگران و مبتکران ایرانی حمایت کرده و از توان آنها برای پیشرفت کشور بهره بگیریم.

گفتنی است، وی امروز 5 دی ماه با حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان کرمانشاه از پرتره نخ و میخ زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی بازدید کرد.