رمز موفقیت سعید ایران؛ خدامحور و اخلاص در عمل

رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خدامحوری و توسل به اهل بیت (ع) از رموز موفقیت و عاقبت بخیری زنده یاد کاظمی آشتیانی بود، گفت: تبیین و نشر فرهنگ، سبک و هنر مدیریت جهادی زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی، رسالت امروزی همه مسئولان و کارگزاران ایران اسلامی است.

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان، عباس صفدری رئیس این واحد در آستانه هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول های بنیادی در ایران با یادآوری خاطرات مشترک با ایشان گفت: عشق به کار جهادی در رفتار و گفتار ایشان موج می زد. خلق نیکو، جدیت و پشتکار، اخلاص در عمل، صراحت در گفتار، پرهیز از تعارفات، زیرکی و تیزبینی در امور، مدیریت جهادی و آینده نگری از جمله خصایص برجسته ای بود که طی چندین سال افتخار مصاحبت و رفاقت و آشنایی، در وجود زنده یاد کاظمی آشتیانی مشاهده کردم.

وی با اشاره به اینکه روحیه کاملا جهادی و بانشاط زنده یاد کاظمی آشتیانی در دورهمی ها و نشست‌های روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی، انرژی مثبت خاصی را به همه ما و اطرافیان القا می‌کرد، یادآور شد: وی مصداق بارز و الگوی تمام عیار خودباوری، امیدآفرینی و جدّ و جهد و تلاش و خدمت در عرصه های علمی و مدیریتی کشور بود.

تبیین و نشر فرهنگ مدیریت جهادی رسالت همه مسئولان است

رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توفیق در مدیریت تامین سرمایه مورد نیاز و درآمدزایی در پروژه های علمی و تحقیقاتی و همچنین مدیریت درس آموز هزینه ای و جهادی زنده یاد کاظمی آشتیانی موجب شد تا ایشان بعنوان جهادگری ممتاز و نمونه، مانا و ماندگار در تراز انقلاب اسلامی شناخته و معرفی شود.

صفدری با بیان اینکه خدامحوری و توسل به اهل بیت (ع) از رموز موفقیت و عاقبت بخیری زنده یاد کاظمی آشتیانی بود، تصریح کرد: دعاهای کوتاه و پرمعنای آن عزیز در قنوت نمازها، طی سفرها و همراهی هایی که با ایشان داشتم، توجه بنده را در حد زیادی به خود جلب کرده بود و بعدها شخصا تحقق و استجابت دعاهای عارفانه این مجاهد فی سبیل الله را به نیکی در حق این جهادگر مشاهده کردم.

وی ادامه داد: بدون تردید آنچه زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی از خدای تعالی می خواست بطور تمام و کمال نصیب و روزی او شد.

رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: تبیین و نشر فرهنگ و سبک و سیاق و هنر مدیریت جهادی زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی، رسالت امروزی همه مسئولان و کارگزاران ایران اسلامی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا