همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران و زیمباوه

تفاهم‌نامه همکاری دایره وسیع همکاری دو کشور ایران و زیمباوه در حوزه سلامت در امور آموزش، پژوهش، تربیت نیروی انسانی به‌ویژه دانشجویان و ارائه خدمات درمانی در آفریقا به ویژه زیمباوه را شامل می‌شود.

به گزارش سیناپرس تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و جمهوری زیمباوه در ایران که با حضور جمعی از اعضای هیئت رئیسه، مدیران، مشاوران دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مسئولین و کارکنان مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر برگزار شد، با امضای دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و برایت سفیر این کشور در ایران منعقد شد.

دکتر غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مراسم انعقاد قرارداد مشترک همکاری با کشور زیمباوه، گفت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران وارد عرصه‌ای شده که امروز حضور در فضای بین‌الملل یک هدف و قله برای آن است و این مسئله نشانه رشد دانشگاه علوم پزشکی مازندران و استان است و خرسندیم که این فضای ارزشمند ایجاد شده است و این بستر را باید قدر بدانیم.

“برایت کوپمبا” سفیر زیمباوه نیز در این مراسم ضمن اظهار خرسندی از این فرصت مهم، از تربیت پزشکان مجرب، دارو ساز و دریافت خدمات آموزشی، پژوهشی و پزشکی مطلوب به‌عنوان اهدف خود از انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی مازندران یاد کرد و بر گسترش همکاری‌ها تاکید کرد.

قابل ذکر است، عصر امروز سفیر جمهوری زیمباوه در کشورمان با همراهی دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در مرکز آموزشی درمانی رازی قائم‌شهر از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا