به مناسبت هفته پژوهش و فناوری؛
نمایش 500 محصول دانش‌بنیان و خلاق در استان البرز

پانصد محصول دانش‌بنیان، فن‌آورانه و خلاق در ۱۰۵ غرفه در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان البرز به نمایش گذاشته شد.

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری البرز، رئیس پارک و دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌بازار استان در حاشیه افتتاح این رویداد گفت: این نمایشگاه تا ۱۸ آذر در سالن شهدای شهرداری کرج از ساعت ۱۲ تا ۱۸ دایر خواهد بود و علاقه‌مندان به حوزه فناوری می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند.

عباسی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر دانشگاه‌های استان، واحدهای فناور، آموزش و پرورش و صنایع استان برای ایجاد شبکه‌سازی و تکمیل زیست‌بوم حوزه فناوری حضور دارند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه روزانه از دو محصول جدید با تکنولوژی بالا رونمایی خواهد شد، گفت: امسال ۱۲ تور فناوری با عنوان راهیان پیشرفت در هفته پژوهش و فناوری خواهیم داشت. همچنین ۱۲ تفاهم‌نامه و قرارداد فروش و سرمایه گذاری برای محصولات دانش‌بنیان و فن‌آورانه در طول نمایشگاه امضا خواهد شد و ده نشست تخصصی نیز در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌شود.

دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌بازار استان همچنین در حاشیه این نمایشگاه از حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خبر داد و گفت: هم‌زمان با سفر رئیس جمهور و معاون علمی و فناوری وی به استان البرز، قرار است یک هزار میلیارد تومان تسهیلات از طریق صندوق برای توسعه محصولات ارائه شود که می‌تواند موجب رشد و توسعه حوزه فناوری استان شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا