تمدید مهلت شرکت در رویداد هوش مصنوعی

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران از تمدید مهلت شرکت در رویداد ملی هوش مصنوعی خبر داد.

بتول مهرشاد مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران در مصاحبه اختصاصی با صدا و سیما گفت: فرصت شرکت در رویداد ملی هوش مصنوعی و سلامت تا دهم آبان بود که تا ۱۴ آبان تمدید شد و علاقمندان می‌توانند ایده‌های خود را در وبسایت مدیریت آمار و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران به آدرس it.iums.ac.ir ثبت کنند.

رویداد ملی هوش مصنوعی و سلامت به همت مرکز ملی فضای مجازی و معاونت علمی ریاست جمهوری با محوریت موضوع سلامت و از سوی وزارت بهداشت و مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت و ۳ دانشگاه شاخص علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی در حال برگزاری است.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه رویداد اصلی ۲۴ آبان ماه درسالن اجلاس سران برگزار می‌شود، گفت: قبل از برگزاری رویداد ملی هوش مصنوعی، سه محور مهم این رویداد در سه دانشگاه علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود که نخستین رویداد آن با عنوان دستیار هوشمند خود مراقبتی ۱۷ آبان در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.

بتول مهرشاد  گفت: از میان همه آثار ارسالی ۱۰ محصول و ۵ ایده را گروه رصد انتخاب خواهد کرد و بعد از ارائه ها، برگزیدگان انتخاب و از حمایت دانشگاه برخوردار می‌شوند؛ مهمترین انگیزه برای کسب و کارو اعضای هیئت علمی استادان و دانشجو‌ها این است که ظرفیت هایشان شناسایی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا