با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی؛
سایت بسته بندی بازار داخلی کارخانه گلاب داراب افتتاح شد

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: مسئله مهم در صادرات فرآوری محصولات است، بسته بندی محصولات باید مناسب برای حضور در بازارهای بین المللی باشد.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سید محمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی که امروز به استان فارس سفر کرده است، در جشنواره مردمی گل و گلاب روستای لایزنگان شهرستان داراب، اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال مهار تورم با رشد تولید نامگذاری کردند و دولت و به خصوص وزارت جهاد کشاورزی به عنوان مسئول تولید و امنیت غذایی در برابر این شعار تکلیف بالایی دارد.

وی افزود: باید برنامه هایی را برای رشد و افزایش تولید داشته باشیم تا تورم را مهار کنیم و سفره های مردم بیش از این آسیب نبیند.

آقامیری تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی برای رشد تولید محصولات کشاورزی برنامه هایی دارد که مبتنی بر حضور مردم و تمام فعالان بخش خصوصی است.

وی افزود: داراب با کوشش مردم منطقه به یک مرکز گردشگری تبدیل شده است که نشان از دید بالا و عمیق ساکنان این شهرستان است.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه در قوانین چهارم، پنجم و ششم و قوانین جاری کشور بر حضور تعاونی ها در فعالیت های اقتصادی تاکید شده است، گفت: مقام معظم رهبری هم تاکید داشتند که باید ۲۵ درصد از اقتصاد کشور تعاون محور باشد.

وی افزود: در این راستا وزارت جهاد کشاورزی وظیفه دارد از طریق سازمان های ذی ربط از تشکیل شرکت تعاونی گلکاران این منطقه حمایت کند.

آقامیری در رابطه با واگذاری اراضی شیبدار به مردم عنوان کرد: امروز دستورات لازم جهت واگذاری این اراضی به متقاضیان برای کشاورزی و باغداری به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه وزارت جهاد کشاورزی حمایت از تولید و منافع کشاورز است، گفت: تمام تلاش خود را برای حمایت از کشاورز و رشد تولید خواهیم کرد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه صادرات محصولات کشاورزی آزاد است، تاکید کرد: مسئله مهم در صادرات فرآوری محصولات است، بسته بندی محصولات باید مناسب برای حضور در بازارهای بین المللی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا