شرط تخفیف ۱۰ درصدی اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشگاه خوارزمی

با اعلام مسئولان دانشگاه خوارزمی، دانشجویان ساکن خوابگاه های این دانشگاه در صورت تسویه اجاره بهای خوابگاه‌ها تا ۱۸ اردیبهشت ماه، از تخفیف ۱۰ درصد بهره مند می‌شوند.

بر این اساس، دانشجویان ساکن خوابگاه های دانشگاه خوارزمی تا ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نسبت به ثبت درخواست خوابگاه و پرداخت اجاره بها در نیمسال جاری اقدام کنند.

همچنین دانشجویان می‌توانند پس از مراجعه به سامانه فوق، کاربری مختص خود را تعریف کنند و در بخش “پرداخت بدهی” اطلاعات بدهی های اجاره بهای خوابگاه خود را تکمیل و گزینه درخواست اقامت در نیمسال دوم به صورت پیش فرض تعیین شده را انتخاب کنند.

پرداخت اجاره بهای خوابگاه ها تا مهلت تعیین شده با تخفیف ۱۰ درصدی همراه است از آنجا که اسکان و تردد دانشجویان در خوابگاه ها منوط به تسویه بدهی‌های معوق خوابگاهی است، لذا ثبت‌نام در نیم سال دوم سال جاری نیز لزوماً منوط به پرداخت اجاره بهای نیمسال اول و بدهی‌های گذشته است.

بر این اساس در صورت بی توجهی و عدم ثبت درخواست خوابگاه نیمسال جاری توسط دانشجویان امکان اسکان آنها در خوابگاه لغو می شود و امکان ارائه درخواست خوابگاه برای ترم آینده وجود نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا