دبیر کل سازمان همکاری اقتصادی اکو:
برگزاری نشست وزرای گردشگری کشورهای اکو در اردبیل

دبیر کل اکو از برگزاری نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در اردبیل خبر داد.

به گزارش سیناپرس اردبیل، خسرو ناظری، دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی اکو در جریان رویداد ۲۰۲۳ در نشست با استاندار اردبیل گفت: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ اتفاق مهمی در منطقه اکو است و ما می‌توانیم از این طریق برای توسعه گردشگری در کشورهای عضو تلاش کنیم.

ناظری تصریح کرد: دبیرخانه اکو آماده هرگونه همکاری برای برگزاری برنامه‌های رویداد اردبیل ۲۰۲۳ بوده و در پاییز امسال نیز پنجمین نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو را در اردبیل خواهیم داشت که مهم‌ترین اجلاس گردشگری کشورهای عضو است.

معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل در کشورهای عضو اکو در دستور کار است

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این نشست گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل در کشورهای عضو اکو از برنامه‌های سال جاری است تا در هر کشور به‌مدت چند روز قابلیت‌های گردشگری استان معرفی شود.

عاملی اظهار کرد: استان اردبیل دارای مجموعه کم‌نظیری از جاذبه‌های متنوع گردشگری بوده و رویداد اردبیل ۲۰۲۳ فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است که با حضور سفرای کشورهای عضو در اردبیل محقق می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: مشتاق هستیم که در طول سال ۲۰۲۳ همکاری بیش‌تری با کشورهای عضو اکو داشته باشیم تا با همدیگر برای توسعه صنعت گردشگری به‌صورت متقابل تلاش کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا