تسهیل روند جذب سرمایه‌گذاران خارجی در اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با توجه به میزبانی اردبیل از رویداد بین المللی گردشگری ۲۰۲۳ روند جذب سرمایه گذاران خارجی در استان تسهیل می‌شود.

به گزارش سیناپرس اردبیل، محمدی ادیب، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه اردبیل میزبان رویداد بین المللی گردشگری ۲۰۲۳ است در این راستا جذب سرمایه گذاران خارجی در استان اردبیل تسهیل می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: باتوجه به ظرفیت خوب گردشگری استان اردبیل بسیاری از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان اعلام آمادگی کردند و در این زمینه زیرساخت‌های سرمایه گذاری با حمایت استاندار و نمایندگان و مسئولان فراهم می‌شود.

محمدی ادیب گفت: رویداد ۲۰۲۳ فرصتی بزرگ برای برند سازی و معرفی اردبیل در دنیا است و باید با همت همگانی به این اهداف دست یابیم.

وی افزود: مراسم افتتاحیه رویداد بین المللی ۲۰۲۳ با حضور وزرا و سفرای کشور‌های عضو اکو و مسئولان کشوری و استانی ۷ و ۸ اردیبهشت با برگزاری جشنواره کوچ عشایر برگزار می‌شود و بعد از برنامه‌های مصوب شده اجرایی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی استان اردبیل گفت: میزبانی این رویداد بین المللی اتفاق بزرگی است که به ندرت اتفاق می‌افتد و باید از این فرصت عظیم برای رونق گردشگری و توسعه اقتصاد منطقه و رونق اشتغال و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و افزایش جذب گردشگران و سرمایه گذاران خارجی استفاده کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا