برگزاری تور رایگان اردبیل‌گردی

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از برگزاری تور رایگان اردبیل گردی تا ۱۲ فروردین خبر داد.

به گزارش سیناپرس اردبیل، یحیی نجارقابل، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل پنجم فروردین در جمع خبرنگاران گفت: تور رایگان اردبیل‌گردی با همکاری شهرداری اردبیل، انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و انجمن راهنمایان گردشگری برای مسافران نوروزی در شهر اردبیل برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده، شرکت‌کنندگان در تور اردبیل‌گردی از اماکن تاریخی و موزه‌های اردبیل به صورت رایگان بازدید می‌کنند.

وی تاکید کرد: بازدید از مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی و موزه‌های داخل این مجموعه، بقعه شیخ کلخوران، دریاچه شورابیل، پل‌های تاریخی شهر اردبیل، خانه‌های تاریخی، بنای تاریخی جمعه مسجد و موزه‌های شهرداری و حیات وحش از جمله برنامه‌های این تور اردبیل‌گردی است.

نجارقابل ادامه داد: گردشگران حاضر در شهر اردبیل می‌توانند تا ۱۲ فروردین با ثبت نام در این تور شهرگردی رایگان سفر درون شهری خود را از ساعت ۱۰ صبح و از محل موزه شهرداری اردبیل آغاز و تا ساعت ۱۶ از جاذبه‌های شهر اردبیل بازدید کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا