رپورتاژ آگهی؛
چتر روف گاردن

برای ایجاد فضای سبز در محیط‌های کوچک و بزرگ شهری می‌توان از طرح‌های مختلفی تبعیت کرد. اجرای روف گاردن یا همان بام سبز در مجتمع‌های تجاری، آپارتمان‌ها، کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها و … به دلیل مزایای بالای آن طرفداران زیادی پیدا کرده است. این روزها افراد متخصص می‌توانند از کوچک‌ترین فضای ممکن در خانه‌ها مانند تراس استفاده کنند تا روح آدمی را به سرسبزی و نشاط پیوند بزنند. در اجرای روف گاردن توجه و استفاده از عناصر مختلف بسیار حائز اهمیت است و باید از هر کدام در جای مناسب خود استفاده نمود. در این مطلب می‌خواهیم شما را با چتر روف گاردن که یکی از عناصر ضروری این فضا محسوب می‌شود، آشنا کنیم.

معرفی چتر روف گاردن

با توجه به افزایش زمان کاری افراد در جامعه امروز فرصت زیادی برای آنها وجود ندارد که احساس خوشایند دیدار با طبیعت را تجربه کنند. از این رو طرح‌هایی مانند بام سبز، تراس سبز، گرین وال و … در این زندگی محبوب شده‌اند و شرکت‌های زیادی در این زمینه فعالیت دارند.

تولید و عرضه محصولات فضای باز نیز از همه نظر حائز اهمیت بوده که کیفیت آنها را باید با توجه به برند و عوامل دیگر بررسی کرد. چتر بام سبز یکی از این محصولات به کار رفته در محیط‌های مختلف است که ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد.

همانطور که از چتری که در زمان‌های مختلف به دست می‌گیرید تا از شما در برابر تابش نور خورشید و باران محافظت کند، چتر روف گاردن چادری نیز می‌تواند در همین موارد به شما کمک کند. به همین دلیل این محصول را می‌توان در دسته سایبان‌ها جای داد. در ادامه به برخی از ویژگی‌های این سازه اشاره خواهیم داشت.

ویژگی‌های چترهای روف گاردن

برای خرید هر محصولی لازم است تا ویژگی‌های مختلف آن را بررسی نمود. با دقت در هنگام خرید شما می‌توانید سالها از یک محصول با خیالی آسوده استفاده کنید و در عوض با یک اشتباه ممکن است کل هزینه خود را هدر دهید.

متریال

از بارزترین ویژگی‌های این چترها می‌توان به جنس آنها اشاره کرد که برندهای مختلف هر کدام از متریال خاصی استفاده می‌کنند. هر فرد می‌تواند با توجه به نیاز و سلیقه از متریال مخصوصی استفاده کند که شناخت انواع جنس می‌تواند به شما در هنگام خرید کمک کند.

اکثر برندها از متریال‌هایی نظیر پلی استر، برزنت، PVC و … برای این چترها استفاده می‌کنند. این روزها به منظور حمل آسان، محصولات فضای باز از جنس پلی استر استفاده می‌شود.

قابلیت تنظیم زاویه و ارتفاع

قابلیت تنظیم زاویه و ارتفاع از دیگر ویژگی‌های چتر باز و بسته شونده روف گاردن است که بسیار مهم تلقی می‌شود. شما به کمک این ویژگی می‌توانید در هر زمان دلخواه با تنظیم زاویه در سایه این چتر بنشینید و از هوای باز لذت ببرید.

پایه

این محصولات را می‌توان از نظر پایه نیز دسته‌بندی کرد. در این مورد پایه در وسط محبوب‌تر و پر فروش‌تر از مدل پایه در کنار است. شاید در نگاه اول چتر پایه در بغل کمی شیک‌تر به نظر برسد اما از نظر باز و بسته­شدن و فضای اشغالی قطعا مدل پایه در وسط انتخاب بهتری خواهد بود.

انواع چتر روف گاردن

در بررسی تنوع چترهای روف گاردن می‌توان دسته‌بندی‌های مختلفی را در نظر گرفت. تنوع این محصول از نظر جنس بدنه و پارچه، نحوه باز و بسته­شدن، ثابت یا متحرک و … را می‌توان بررسی کرد. در مورد جنس پارچه چترهای روف گاردن در بخش‌های بالا صحبت شد کاملا بدیهی است که هر چه جنس مقاومت‌تر و سبک‌تر انتخاب شود، استفاده از آن راحت خواهد بود.

دیگر مولفه‌ها را به اختصار در زیر مورد بررسی قرار می‌دهیم تا اطلاعات شما در مورد انواع چتر روف گاردن پارچه ای کامل‌تر شود. با انتخاب یک مرجع معتبر می‌توانید محصول منحصربه‌فردی برای فضای مورد نظر خود تهیه کنید.

چتر ثابت

همانطور که از نام محصول پیداست این چتر در یک جای به خصوص نصب می‌شود و در آنجا ثابت باقی می‌ماند. کاملا بدیهی است که این چترها در برابر وزش باد و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارند و برای شهرهایی که وزش باد زیاد وجود دارد مناسب هستند.

به دلیل اینکه ثابت هستند وزن آنها زیاد در نظر گرفته می‌شود و از قابلیت جمع شوندگی دستی استفاده می‌کنند. برندهای مختلف محصولات گوناگونی را از این چترها تولید و روانه بازار کرده‌اند و باید با چشمی باز اقدام به خرید کرد.

چتر متحرک

در اکثر روف گاردن‌های رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها از چتر روف گاردن چادری متحرک استفاده می‌کنند تا در زمان‌های مختلف با جابجایی آنها و افزودن عناصر جدید دکوراسیون خاصی ایجاد کنند. این محصول به دلیل وزن­کم به‌ راحتی حمل می‌شود که یک مزیت خاص محسوب می‌شود.

در برخی از این محصولات از سیستم مکانیکی برای باز و بسته کردن چتر استفاده می‌شود که بین افراد محبوبیت زیادی دارند. با انتخاب چتر باز و بسته شونده روف گاردن می‌توانید در مواقع دلخواه از مهمانان خود پذیرایی کنید. قیمت این محصولات کمی بیشتر از مدل‌های معمولی است اما ارزش خرید دارند.

نحوه باز و بسته شدن چتر

چتر روف گاردن پارچه ای را می‌توان بر اساس نحوه باز و بسته­شدن نیز در نظر بگیرید. برخی از این چترها پارچه ثابتی دارند و یکبار نصب می‌شوند اما برخی از آنها به صورت دستی و برخی به صورت مکانیکی باز و بسته می‌شوند. چتر باز و بسته شونده روف گاردن را بهتر است از یک مرجع معتبر تهیه کنید تا خیال­تان از کیفیت قطعات آسوده باشد.

قیمت چتر بام سبز

یکی از مهم‌ترین مولفه‌های خرید هر محصولی، پارامتر قیمت است. قیمت چترها به عوامل مختلفی نظیر برند، جنس بدنه، جنس پارچه، ثابت یا متحرک بودن و … بستگی دارد. با وجود محصولات متنوع در بازار شما با هر بودجه‌ای می‌توانید مدل دلخواه خود را تهیه کنید.

توجه داشته باشید که خرید از یک مرجع معتبر می‌تواند به شما کمک کند تا با بهترین قیمت این محصولات را خریداری کنید. در ادامه مرجع معتبری برای خرید انواع سازه‌های پارچه ای و چادری برای­تان معرفی می‌کنیم.

ماهوت مرجعی معتبر برای خرید چتر روف گاردن

با توجه به افزایش آمار روف گاردن در ایران شرکت‌های زیادی در تولید محصولات فضای باز فعالیت دارند. در این میان شرکت سازه های پارچه ای و چادری ماهوت، بزرگترین شرکت تولید کننده سازه‌های چادری و پارچه‌ای در کشور است.

این شرکت انجام صفر تا صد پروژه را بر عهده می‌گیرد و کیفیت محصولات عرضه شده را تضمین می‌کند. با سابقه طولانی که این شرکت دارد شما نیز می‌توانید برای ویلای خود از انواع محصولات ماهوت تهیه کنید.

جمع بندی

مزایای روف گاردن باعث شده تا در بسیاری از مجتمع‌های تجاری، رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و … این طرح عملی شود. استفاده از محصولات مختلف در این فضاها امری ضروری است که از جمله آنها می‌توان به چتر روف گاردن چادری اشاره کرد.

ما در این مطلب به بررسی انواع چتر و دیگر ویژگی‌ها پرداختیم تا شما با بینش کامل بتوانید محصول مناسبی انتخاب کنید. برای خرید می‌توانید با ورود به سایت ماهوت با مسئولین این شرکت در ارتباط باشید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا