نکوداشت بنیانگذاران و پیشکسوتان دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه امیرکبیر

آیین نکوداشت بنیانگذاران و پیشکسوتان دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

دکتر عزیزه جوادی دبیرمراسم نکوداشت بنیانگذاران دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه امیرکبیر ضمن اعلام این مطلب اظهر داشت: این مراسم روز ۱۱ بهمن ماه سالجاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مادر این رشته در کشور است، گفت: این مراسم با هدف تجلیل از بنیانگذاران و پیشکسوتان دانشکده که برای ایجاد و توسعه رشته و دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ تلاش زیادی نموده اند برگزار می شود.

استاد دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر یادآورشد: این مراسم نکوداشت با حضور جمع زیادی از دانشگاهیان و مدیران صنایع و دانشجویان مهندسی پلیمر و رنگ برگزار می شود.

دکتر جوادی افزود: در این مراسم همچنین از کتابی با عنوان “کارستان” رونمایی خواهد شد. این کتاب حاصل روایت‌های اساتید پیشکسوت این دانشکده درخصوص تاریخچه تاسیس دانشکده است.

وی خاطر نشان کرد: دانشکده مهندسی پلیمر نقش مهمی در تربیت نیروهای متخصص این رشته داشته و امروزه حضور دانش آموختگان مهندسی پلیمر در رده‌های بالای دانشگاهی و صنعتی پلیمر و رنگ داخل و خارج کشور کاملا مشهود است؛ رشته مهندسی پلیمر و رنگ نیز نقش اساسی در پیشرفت صنایع کشور و کارآفرینی داشته است و گسترش روزافزون این رشته و تاسیس دانشکده‌ها، پژوهشگاه ها و پژوهشکده های مختلف مرتبط با آن در تمامی نقاط کشور، موید این مطلب است.

دبیر آیین نکوداشت بنیانگذاران دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ گفت : یکی از اهداف مهمی که در کنار قدردانی از بنیانگذاران و پیشکسوتان دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دنبال می‌شود، ایجاد همدلی، ارتباط و همکاری‌های موثرتر با تمامی دانش آموختگان این رشته که هم اکنون در دانشگاهها و صنایع کشور مشغول به خدمت رسانی هستند می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این مراسم روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا