جوانان کارآفرین در رویداد اتم انتخاب و معرفی می‌شوند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با اشاره به برگزاری رویداد اتم برای انتخاب و معرفی جوانان الگوی کارآفرین در استان، همکاری دستگاه‌های اداری مرتبط را در این راستا خواستار شد.

به گزارش سیناپرس اردبیل، رضوان‌باقلاچی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل روز گذشته در نشست هماهنگی برگزاری رویداد اتم گفت: طرح‌هایی نظیر رویداد اتم برای شناسایی و معرفی جوانان مستعد و کارآفرین در حوزه‌های مختلف ضروری است و در کنار آن باید برای رشد و بالندگی هر چه بیش‌تر قشر جوان تلاش شود.

وی افزود: انتخاب ۱۰ جوان خلاق کارآفرین در سطح استان و در نهایت معرفی ۳ فرد برتر از میان آن‌ها در شبکه سراسری و استانی، می‌تواند زمینه ترغیب و تشویق جوانان را برای اشتغال و کارآفرینی فراهم کند.

رامتین سلطانی، دبیر اجرای رویدادهای استانی اتم نیز در این نشست گفت: انتخاب جوانان برتر و الگو محدودیت سنی ندارد و این رویداد در حوزه‌های سلامت، تفریح و نشاط، آموزش، مطالبات اجتماعی و ارزش کسب‌وکار، خدمات شهری، محیط زیست، سبک زندگی، امور خیریه، گردشگری و کشاورزی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: داوری انتخاب جوانان خلاق و الگو با قضاوت ۱۰ تا ۱۵ داور از مرکز کشور انجام خواهد شد و ۱۰ فرد برگزیده در استان اردبیل هر کدام ۲۰ دقیقه برای ارائه مطالب خود، فرصت خواهند داشت و در نهایت ۳ جوان برتر و الگوی کارآفرین در حوزه‌های مختلف استان معرفی می‌شوند.

سلطانی بیان کرد: روزهای تمرین و برگزاری رویداد اتم در استان اردبیل ۲۵ و ۲۶ بهمن خواهد بود و دستگاه‌های اداری ۱۰ روز فرصت دارند تا جوانان الگو و برتر در حوزه‌های مختلف را شناسایی و به دبیرخانه برگزاری رویداد معرفی کنند.

وحید فروهر، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اردبیل هم در این نشست اظهار کرد: جوانان از طریق سامانه پیامکی و با ارسال پیامک «من یک اتم هستم» به شماره ۱۰۰۰۲۳۳۹ در رویداد شرکت خواهند کرد.

وی بیان کرد: طی هفته جوان در اسفند امسال، فیلم مستند از فعالیت‌های کارآفرینی این افراد ساخته می‌شود و افراد برگزیده در اردیبهشت سال آینده در حضور رئیس‌جمهور تجلیل خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا