پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل تجلیل شدند

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل، پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل تجلیل شدند.

امروز ۱۵ آذر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل، پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل تجلیل شدند.

به گزارش سیناپرس اردبیل، فرهاد پورفرضی از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل رتبه اول، مهدی رهبر از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل رتبه دوم و امیر احمد عرب زاده از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل رتبه سوم را در گروه علوم پزشکی بالینی کسب کردند.

عبداله درگاهی از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل رتبه اول، محمدرضا اصلانی از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل رتبه دوم و الهام صفرزاده از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل و باقرحیاتی از دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خلخال رتبه سوم مشترک را در گروه علوم پزشکی پایه کسب کردند.

محمد نریمانی از دانشگاه محقق اردبیلی رتبه اول و مهرداد محرم زاده از دانشگاه محقق اردبیلی رتبه دوم را در گروه علوم انسانی کسب کردند.

حسین شایقی از دانشگاه محقق اردبیلی رتبه اول و مجید حسین پور از دانشگاه محقق اردبیلی رتبه دوم را در گروه فنی و مهندسی کسب کردند و علی راهنمایی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل شایسته تقدیر شد.

یوسف عباسپور گیلانده از دانشگاه محقق اردبیلی رتبه اول و جمال سیف دواتی از دانشگاه محقق اردبیلی رتبه دوم را در گروه کشاورزی و منابع طبیعی کسب کردند و شهرام مهری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان شایسته تقدیر شد.

عزیز حبیبی از دانشگاه محقق اردبیلی رتبه اول و آرش عبدالملکی از دانشگاه محقق اردبیلی رتبه دوم را کسب کردند و حسن حسین زاده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل شایسته تقدیر شد.

حسین شایقی از دانشگاه محقق اردبیلی، عزیز حبیبی از دانشگاه محقق اردبیلی، نورالدین قدیمی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، هادی غائبی از دانشگاه محقق اردبیلی، سارا مصطفی لو از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل و هادی رستم زاده از دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان تجلیل شدند.

ناصر سیف اللهی از دانشگاه محقق اردبیلی رتبه اول، اکبر صفرزاده از دانشگاه محقق اردبیلی رتبه دوم و شیرین عالی از دانشگاه فرهنگیان رتبه سوم اعضای هیات علمی برتر در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه را کسب کردند.

امیر رضاخانی از موسسات و بازاریابی پارک علم و فناوری اردبیل، کمال یاوریان از موسسات و بازاریابی پارک علم و فناوری اردبیل، اکبر نوری زاده از مراکز رشد اقماری، امیر واثقی اصل مرکز رشد جامع پارک، تقی درآبادی از مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی، سهیل سلیمانزاده از مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی، سعید خانی از مرکز رشد جهاد دانشگاهی، نیما رزاقی اصل از مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی، ذبیح الله ندائی از مرکز رشد جهاد کشاورزی و موسی رجبی اصل از مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان فناور منتخب استان معرفی شدند.

داود حسن پناه از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل رتبه اول و یونس رستمی کیا از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل رتبه دوم پژوهشگر برتر مراکز تحقیقاتی استان را کسب کردند.

میلاد خیری رتبه اول، داریوش عظیمی رتبه دوم و ابراهیم طاهری نمهیل رتبه سوم معلمان پژوهشگر آموزش و پرورش را کسب کردند.

آرزو مجرد از اداره کل بهزیستی استان اردبیل رتبه اول، رضا کانونی از جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل رتبه دوم، رئوف موسوی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل رتبه سوم، میلاد سکاکی از دانشگاه محقق اردبیلی رتبه چهارم، جاوید رخشانی از اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل رتبه پنجم، سارا علائی از دانشگاه فرهنگیان رتبه ششم و میثم نجفی ارشادی اداره کل استاندارد استان اردبیل رتبه هفتم پژوهشگر برتر دستگاه­های اجرایی را کسب کردند.

احمد جهانبخشی از دانشگاه محقق اردبیلی، حسین اسدی، از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل و امین گلشن از دانشگاه فرهنگیان به عنوان دانشجویان و دانش آموختگان برتر دانشگاه ­ها معرفی شدند.

میرآرین موسوی از آموزش و پرورش ناحیه ۱ اردبیل، محمدرضا کیانی، از آموزش و پرورش پارس آباد، نوید گل محمدزاده از آموزش و پرورش مشگین‌شهر و برهان شریفی از آموزش و پرورش مشگین‌شهر به عنوان دانش‌آموزان پژوهنده برتر آموزش و پرورش معرفی شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا