رونمایی از جدیدترین فناوری های فضایی در نمایشگاه سنگاپور

بر اساس گزارش منابع رسمی برگزار کننده نمایشگاه صنایع هوایی سنگاپور،  در کنار این نمایشگاه هیئت های تجاری نیز در جلساتی که به موازات این نمایشگاه برگزار میشود به تبادل اطلاعات و یافتن شرکای جدید مشغول خواهند بود . این نمایشگاه  به سه بخش مهم در این حوزه میپردازد : فن آوری های نوظهور ، حمل ونقل هوایی و در پایان آموزش و شبیه سازی .

کشور سنگاپور به عنوان پیشگام در زمینه تجهیزات فضایی در پی معرفی محصولات و نمایش آخرین فناوری های مربوط به علوم نجوم و فضانوردی، موفق به جمع آوری تمام کشورهای قدرتمند در این حوزه شده و به همین دلیل کشور روسیه نیز با آخرین تجهیزات فضایی و صنعت هوانوردی خود پای به این نمایشگاه گذاشت.

گفتنی است در این نمایشگاه کشور روسیه به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند حوزه اکتشافات فضائی حضور پر رنگی  دارد و بسیاری از تکنولوژی های نوین فضایی روسیه برای نخستین بار در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است .

سوتلانا باشکووا سخنگوی سازمان اطلاعاتی و ماهوارهای کشور روسیه در این زمینه گفت : این اولین حضور کشور روسیه در نمایشگاه هوایی سنگاپور و در عین حال اولین برگزاری نمایشگاه فضایی در سطح  جهان است.

گفتنی است کشور سنگاپور به عنوان پیشگام در زمینه تجهیزات فضایی در پی معرفی محصولات و نمایش آخرین فناوری های مربوط به علوم نجوم و فضانوردی، موفق به جمع آوری تمام کشورهای قدرتمند در این حوزه شده و به همین دلیل کشور روسیه نیز با آخرین تجهیزات فضایی و صنعت هوانوردی خود پای به این نمایشگاه گذاشت. بخش هایی نظیر دستگاه های مخابراتی و ناوبری و تجهیزاتی از این دست مورد توجه علاقه مندان و بازدید کنندگان قرار گرفت .

نماینده کشور روسیه در این نمایشگاه در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه فوق می تواند به گسترش  تکنولوژی روسیه در حوزه هوا وفضا بیانجامد ، ابراز امیدواری کرد که دراین نمایشگاه و با توجه به قدرت کشور روسیه در این صنعت ، شرکت های پیشرو در علوم فضائی با سرمایه گذاری و استقبال کشور های دیگری مواجه شوند که تمایل به سرمایه گذاری در این بخش را دارند .

منبع :TAAS

ترجمه : فاطمه کردی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا