دانشگاه‌ ها برای معضلات فرهنگی و اجتماعی راهکار عملی ارائه دهند

به گزارش سیناپرس اردبیل، دکتر مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، با بیان این مطلب افزود: باید دانشگاه‌ها و نهادهای فرهنگی به مطالبات به حق مردم پاسخ‌دهی داشته و راهبردهای عملیاتی ارائه دهند.

وی با بیان اینکه عده‌ای از مردم چنین وانمود می‌کنند که تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاهی بیشتر کلیشه‌ ای هستند، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی با تمام ظرفیت ‌هایش در خدمت دانشگاه ‌ها و دستگاه‌های اجرایی و مردم استان اردبیل  است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه واحد استانی خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در اردبیل فعال بوده و با اخذ مجوز واحد استانی خبرگزاری سیناپرس هم در استان اردبیل کار خود را شروع کرده است، ادامه داد: خبرگزاری سینا پرس صرفاً در حوزه علمی و  فرهنگی فعالیت می‌ کند و ما در این خبرگزاری‌پدر خدمت دانشگاه‌ ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی هستیم.

اوچی با بیان اینکه مرکز افکارسنجی ایسپای جهاد دانشگاهی هم بازوی فرهنگی محسوب می‌شود، اضافه کرد: ستاد کرونای استان به‌خوبی از ظرفیت مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی استفاده کرد طوری که آمارهای ستاد کرونا در اختیار این مرکز قرار می‌گرفت و آمارها در این مرکز تجزیه‌وتحلیل شده و برای سیاست ‌گذاری و تصمیم‌ گیری در اختیار ستاد کرونا قرار می‌گرفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا