اولین همایش بین‌ المللی اربعین برگزار می شود

به گزارش سیناپرس اردبیل، دکتر عزیز حبیبی در جلسه هماهنگی این همایش گفت: اولین همایش ملی اربعین در سال گذشته به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد و امسال دومین دوره این همایش به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌ شود.

وی اضافه کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حسنی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی رئیس این همایش، دکتر مرتضی ابراهیمی دبیر علمی و دکتر حسین محسنی دبیر اجرایی همایش هستند.

رئیس دومین همایش ملی و اولین همایش بین‌المللی «اربعین» و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: فراخوان این همایش به چهار زبان انگلیسی، اردو، عربی و فارسی منتشر شده است.

حسنی با بیان اینکه این همایش مجوز ISC را هم گرفته است، اضافه کرد: نگاه عالمانه و علمی به اربعین، نگاه جدیدی است و این همایش با کمک تمام دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.

رئیس دومین همایش ملی و اولین همایش بین‌المللی «اربعین» و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی افزود: همایش اربعین به‌صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

دبیر علمی اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی «اربعین» هم گفت: دریافت مقاله در این همایش تا آخر شهریورماه سال جاری تمدید شده است و اساتید و پژوهشگران تا ۳۱ شهریور می‌توانند مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

دکتر مرتضی ابراهیمی، دبیر علمی این همایش نیز اضافه کرد: اولویت اول برای سخنرانی مهمانان خارجی هستند و تلاش کرده‌ایم در بین مهمانان خارجی توزیع جغرافیایی داشته باشیم و از هر قاره‌ای سخنرانی وجود داشته باشد.

دکتر حسین محسنی، دبیر اجرایی اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی «اربعین» هم گفت: سخنرانانی از کشورهای هلند، یمن، استرالیا، فلسطین، عراق، تونس، لبنان و پاکستان در این همایش سخنرانی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا