جدیدترین محصول کیا رونمایی می شود

به گزارش سیناپرس، به باور کارشناسان، شرکت کره ای کیا موتورز طی سال های اخیر در حال تبدیل شدن به یک  مجموعه ارائه دهنده محصولاتی مبتنی بر راه حل های جابجایی پایدار است. تنها یک هفته پس از نمایش خودروی مفهومی شاسی بلند بزرگ EV9 خود، نسخه آماده تولید کراس اوور کوچک خود  اختراع شده خود را در نمایشگاه تحرک سئول ارائه خواهد کرد.

از منظر فنی، نیرو یک خودروی بسیار مهم برای کیا است که از زمان عرضه آن در سال ۲۰۱۶ تنها در بریتانیا ۶۱ هزار دستگاه فروش داشته است و e-Niro، اولین خودروی تولیدی الکتریکی این برند و پیشروی یک خانواده کامل از خودروهای الکتریکی سفارشی محسوب می شود.

با این حال، بر خلاف EV6 جدید، e-Niro از یک نسخه اقتباس شده از پلت فرم خودروهای احتراقی استفاده می کند و انتظار می رود که این طراحی برای مدل Mk2 نیز صادق باشد.

به گزارش سیناپرس، این مساله که آیا شرکت خودروسازی کیا در آینده به ارائه مجموعه کاملی از پیشرانه‌های هیبریدی، پلاگین هیبریدی و برقی ادامه خواهد داد، هنوز تایید نشده است.

آن طور که از اولین تصاویر پیش‌نمایش رسمی این محصول جدید کیا مشخص بوده و تصاویر غیر رسمی قبلی نیز به آن اشاره می کند، این است که نیرو به شدت بر نشانه‌های نمادین  که برای اولین بار در کانسپت HabaNiro در سال ۲۰۱۹ نشان داده شد، تکیه خواهد کرد، به این معنی که این خودرو ظاهراً به سبک SUV متکی بوده و دارای یک نگرش آماده ماجراجویی است.

به گفته مدیران شرکت کیا موتورز، همانند کانسپت EV9، در ساخت مدل نیرو جدید از طبیعت الهام گرفته شده و این نوع طراحی،  بخشی از سیاست های جدید کیا محسوب می شود. گفته می شود این محصول طرحی ویژه ای خواهد داشت که سازگاری با محیط زیست را با لذت و تجربه رانندگی مرتبط می کند.
در خاتمه گفتنی است جزئیات قابل مشاهده نیرو، شامل طرح و رنگ در تصاویر فعلی موجود نیست  و تنها می توان استنباط کرد که در این خودرو نمای جلویی جدید با نسخه ‌ای از جلوپنجره خاص  کیا استفاده شده است. طرح‌های داخلی نیز رویکردی کاملاً جدید را نشان می ‌دهند که بر اساس طرح EV6 جدید، با کنسول مرکزی نامتقارن، فرمان تک پره و داشبورد دو صفحه‌ ای عریض طراحی شده است.

مترجم: کوروش تعالی
منبع: autocar

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا