نمایشگاه فناوری و صنایع فرهنگی محلی برای اشنایی مسئولان با کسب و کارهای جدید

حجت الاسلام والمسلمین محمود مولایی سرپرست معاونت امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران در گفت و گو با سینا پرس با اشاره به این که در  نخستین نمایشگاه فناوری و صنایع فرهنگی جلوه ای از خلاقیت، نوآوری، انگیزه، پویایی، عشق و علاقه به ایران را دیدم، بیان کرد: به نظر من اطلاع رسانی در نمایشگاه ضعیف بود؛ باید بسیاری از مدیران حوزه های مختلف سطح کشور را به این نمایشگاه دعوت کرد تا با این فعالیت ها آشنا شده و از ظرفیت آن ها بهره گرفت.

وی افزود: اگر صاحبان این کسب و‌کارها بدانند که ظرفیت کمیته امداد چیست و ما هم با پتانسیل های این فعالیت ها آشنا شویم همکاری های خوبی می توان انجام داد. به عنوان نمونه بنده امروز متوجه شدم در حوزه دانش آموزی زحمات زیادی را متحمل شدیم در صورتی که این عزیزان از قبل اطلاعات و مباحثی را در این زمینه هماهنگ کرده بودند. باید فضایی باشد تا نیاز، تقاضا و عرضه به مخاطب ارائه شود، در این صورت راحت تر می توانند با ظرفیت های یکدیگر آشنا شده و بهره ببرند.

محمود مولایی در پایان گفت: بنده می توانم به عنوان یک رابط بین این کسب و کارها و معاونت های مختلف عمل کنم؛ اگر صاحبان این فعالیت ها طرح های خود را به من برسانند می توانم زمینه را برای معرفی این استارت اپ ها فراهم کنم.

گزارش:فاطمه میرغیاثی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا