معرفی شغل و آموزش های خلبانی در جشنواره ملی هوانوردی

نخستین جشنواره ملی هوانوردی از دیروز (چهارشنبه ) با شرکت مراکز آموزش علمی و کاربردی و شرکت های هواپیمایی و هوانوردی در شهرستان سیمرغ در استان مازندران آغاز به کار کرد و تا پایان روز جمعه 16 بهمن ادامه دارد. 
دبیر این جشنواره روز پنجشنبه به ایرنا گفت که در این دوره آموزشی 10 نفر از خلبانان کشور فعالیت های آموزشی در زمینه خلبانی را به علاقه مندان آموزش می دهند.
رضا خسروی افزود : استادان خلبانی همچنین در این جشنواره موتور هواپیما و چگونگی کارکرد آن را هم تشریح می کنند .
وی گفت : علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت جشنواره ملی هوانوردی برای حضور دراین دوره های آموزشی ثبت نام کنند.
او افزود : هم اکنون دانش آموزان و دانشجویانی که پیشتر برای شرکت در این دوره ثبت نام کرده بودند در حال آموزش هستند . 
خسروی گفت : این دوره های آموزشی رایگان است و علاقه مندان غیر دانشجو و آزاد هم می توانند با مراجعه به سایت جشنواره و ثبت نام از فرصت باقی مانده برای حضور در این دوره های استفاده کنند . 
دبیر نخستین جشنواره ملی هوانوردی برپایی نمایشگاهی از ساخته های شرکت های هواپیمایی و هوانوردی را یکی از بخش های این جشنواره معرفی کرد.
وی گفت : در 20 غرفه شرکت هایی از استان های فارس ، اردبیل ، تهران، خراسان رضوی، البرز، مازندران و هرمزگان تجهیزات را در معرض دید علاقه مندان قرار دادند . 
خسروی فن بازار را یکی از بخش های مهم جشنواره ملی هوانوردی معرفی کرد و افزود : مراسم ارائه 10 ایده نو و فناورانه شرکت های دانش بنیان حوزه هوا و فضا و هوانوردی فردا جمعه در مرکز علمی کاربردی سیمرغ برگزار می شود. 
وی بازاریابی و جلب مشارکت برای سرمایه گذاری و تبدیل اختراعات جدید به تولید انبوه را از دستاوردها و نتایج فن بازار برشمرد . 
خسروی همچنین از برگزاری آیین پایانی جشنواره ملی هوانوردی با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهور و خانواده های 23 شهید خلبان مازندران خبر داد.
شهرستان تازه تاسیس سیمرغ زادگاه دو شهید خلبان احمد کشوری و پرویز ذبیحی است.
همایش فرصت های کسب و کار هوانوردی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای صنعت هوانوردی ، نمایش عملیات پروازی، ارائه ایده و اختراعات حوزه هوانوردی از برنامه های نخستین جشنواره ملی هوانوردی است .

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا