نمایشگاه فناوری و صنایع برتر ایران گشایش یافت

در آئین افتتاح نمایشگاه فناوری و صنایع برتر ایران، آیت الله محسن قمی معاون ارتباطات بین المللی دفتر مقام معظم رهبری، حسین هاشمی استاندار تهران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
قائم مقام دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت وگو با ایرنا گفت:این نمایشگاه در زمینه علوم و فناوری های مختلف از جمله نانو ، بایو ، زیست فناوری ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ، صنایع غذایی ، الکترونیک ، انرژی های تجدید پذیر ، انیمیشن ، رسانه و بازی های رایانه ای دایر شده است.
مهدی کریمی همچنین از رونمایی سه انیمشن اسلامی در حاشیه برگزاری اولین اجلاس توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی خبر داد و گفت: در حاشیه اجلاس شاهد رونمایی از انیمشن 'دایره المعارف جهان اسلام' ، انیمیشن 'وعده الهی' و 'گیگول' خواهیم بود.
کریمی همچنین به رونمایی برند بین المللی 'طیب' در این مراسم اشاره کرد و گفت: این برند در حوزه های غذای حلال ، گردشگری ، هتلداری و رسانه (مدیا) تعریف شده است که با پروتکل های متفاوت برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، وی یادآور شد:این برند با همکاری بخش خصوصی طراحی و تعریف شده و از این پس تمام محصولات ایرانی در حوزه های تعریف شده می تواند در قالب این برند به جهان اسلام ارائه شود.نمایشگاه فناوری و صنایع برتر ایران از امروز تا هشتم دی ماه در مجموعه فرهنگی تلاش برپاست.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا