برگزاری همایش مدیریت تغییرات فرهنگی و فضای مجازی با رویکرد ارایه خدمات مناسب به خانواده ها

سینا پرس : مختار روحانی روز دوشنبه در نشست خبری این همایش افزود: تلاش داریم با بهره گیری از مشارکت شهروندان و استفاده از ظرفیت سایر سازمان های فرهنگی، نخستین همایش مدیریت تغییرات فرهنگی و فضای مجازی ویژه فعالان این حوزه را در مناطق 22 گانه تهران برگزار کنیم.
وی به توسعه فعالیت های شبکه های اجتماعی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فناوری اطلاعات یکی از مهمترین موضوعات حوزه های فرهنگی و اجتماعی است، از این رو، خانه فناوری اطلاعات در محلات شهر تهران راه اندازی شده است. 
روحانی به رویکرد جدید مجموعه شهرداری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: از اوایل سال گذشته رویکرد و محور فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تغییر کرده و بر این اساس سه محور شامل مدیریت تغییرات فرهنگی، هویت ملی و سبک زندگی به عنوان محورهای اصلی این همایش درنظرگرفته شده است.
به گفته روحانی، نخستین همایش مدیریت تغییرات فرهنگی و فضای مجازی با حضور فعالان این حوزه چهارم آذرماه جاری در سالن همایش های خانه اندیشمندان برگزار می شود.
دبیر جشنواره کانون و وبلاگ و رسانه های اجتماعی شهر تهران گفت: جریانات فضای مجازی جهان شمول است و شهرداری تهران با زیرساخت هایی که در اختیار دارد، می تواند نسبت به آگاه سازی مردم و تبدیل تهدیدات در فضای مجازی به فرصت ها، بر اساس هویت ایرانی و اسلامی اقدام کند.
حبیت الله غفوری اظهار کرد: مدیریت تغییرات فرهنگی یکی از محورهای اصلی حوزه فرهنگی و اجتماعی است و برگزاری چنین همایش هایی می تواند زمینه ساز ارایه خدمات ویژه به خانواده ها در حوزه فناوری اطلاعات و تولید محصولات سالم منطبق با نیازهای مخاطبان باشد.
وی همچنین به برگزاری چهارمین همایش جشنواره وبلاگ و رسانه های اجتماعی شکوفا اشاره کرد و گفت: این جشنواره در سه شاخه اصلی وبلاگ نویسی، رسانه های اجتماعی و رسانه های دیجیتالی با رویکرد مدیریت شهر تهران، محیط زیست، سبک زندگی و فرصت و تهدید فضای مجازی برای خانواده ها درنظرگرفته شده است.
غفوری ادامه داد: هویت دینی و مذهبی (با محوریت محرم و اربعین حسینی)، سبک زندگی و هویت ملی، محیط زیست شهری، حمل و نقل و ترافیک و خانواده و فضای مجازی، پنج محور اصلی چهارمین دوره این جشنواره است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا