کاهش ۳۳ درصدی درآمدزایی اچ‌تی‌سی

شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی که در چند سال اخیر با بحران و فشارهای مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند ، به تازگی گزارش مالی ماهانه خود را منتشر کرده که نشان می دهد درآمدهای این شرکت که روزگاری از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان موبایل در جهان به شمار می رفت، در فوریه ۲۰۲۰ ، تنها ۱۴ میلیون دلار بوده است. این بدان معناست که درآمد htc نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد و نسبت به ماه قبل از آن یعنی ژانویه، ۱۲ درصد کاهش یافته است.

بر اساس گزارش وب سایت gsmarena، همانطور که کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی برآورد کرده بودند ، به نظر می‌رسد اوضاع برای شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی که چند سال پیش از غول‌های تکنولوژی موفق و بزرگترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در جهان بود، اصلاً خوب پیش نمی رود و وضعیت آن همچنان رو به وخامت گزارش می شود.

با اینکه سالهای گذشته برای این شرکت جزو بدترین سال های تجاری و اقتصادی به شمار می رود و این شرکت هر ساله متحمل ضرر و زیان های مالی هنگفتی می‌شد، اما اچ تی سی با هدف گذاری های بلندمدت و سرمایه‌گذاری بر روی فناوری‌های نوین و نوظهور همچون واقعیت افزوده و مجازی تصمیم گرفته بود که به مرور شرکتش را از خطر ورشکستگی و فروپاشی برهاند. حال اینکه این تصمیمات و اقدامات تا چه اندازه برای این شرکت کارساز باشد، هنوز معلوم نیست. 

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا