یازدهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو برگزار میگردد

 دکتر سعید سرکار با اشاره به برگزاری نمایشگاه نانو در مهرماه امسال افزود: شرکت‌های وارد کننده‌ محصولات نانویی در صورتی که برای محصولات خود گواهی نانومقیاس دریافت کرده باشند، می‌توانند در یازدهمین دوره‌ نمایشگاه فناوری نانو شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از محصولات نانویی موجود در بازار ایران، محصولات وارداتی از کشورهای شرق آسیا و کشورهای اروپایی است، خاطر نشان کرد: شرکت‌های وارد کننده‌ محصولات نانویی که در ایران نمایندگی فروش دارند، تنها با اخذ گواهی نانومقیاس برای محصولات خود، می‌توانند در این دوره‌ از نمایشگاه فناوری نانو، شرکت و محصولات خود را معرفی کنند.

سرکار با اشاره به فرآیند حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه نانو، یادآور شد: متقاضیان می‌توانند از طریق واحد ارزیابی محصولات و با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی محصولات فناوری نانوی ایران به نشانی www.nanoproduct.ir، نسبت به دریافت تأییدیه‌ نانومقیاس برای محصول وارداتی خود اقدام کنند.

به گفته وی، به محصولاتی که در حوزه‌ فناوری نانو قرار می‌گیرند، گواهینامه‌ نانومقیاس اعطا می‌شود که وظیفه آن بر عهده‌ واحد ارزیابی محصولات ستاد توسعه فناوری نانو است.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو همچنین اظهار کرد: این دسته از شرکت‌ها همچنین باید از طریق سامانه‌ ثبت نام نمایشگاه به نشانی festival.nano.ir نوع غرفه مورد نظر خود را تعیین و هزینه‌ آن را پرداخت کنند.

یازدهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو ۱۴ تا ۱۷ مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا