بازدید نزدیک به 4 میلیون مسافر نوروزی از اماکن مذهبی، تاریخی، طبیعی و گردشگری فارس

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: 3 میلیون و 994 هزار و 152 نفر گردشگر و مسافر نوروزی از اماکن مذهبی، تاریخی، طبیعی و گردشگری فارس دیدن کردند.

محمد ثابت اقلیدی امروز، 4 فروردین‌ماه با اعلام این خبر اظهار داشت: این بازدیدها طی بازه زمانی ۲4 اسفندماه سال گذشته تا سوم فروردین‌ماه ۱۴۰3 از تمامی اماکن مذهبی، تاریخی، طبیعی و گردشگری این استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: تعداد کل زائرین حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) و دیگر بقاع متبرکه استان به بیش از 2 میلیون و 100 هزار نفر می‌رسد.

ثابت اقلیدی گفت: بر اساس آمارهای ارائه‌شده در این بازه زمانی 474 هزار و 152 نفر مسافر نوروزی و بازدیدکننده از اماکن تاریخی و گردشگری تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی استان فارس بازدید کردند.

او همچنین در خصوص اقامت و اسکان مسافران نوروزی گفت: در مدت مذکور تعداد کل اقامت‌ها در این استان هم به بیش از 682 هزار نفر شب رسیده است.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس، ثابت اقلیدی در ادامه سخنانش افزود: تعداد تردد جاده‌ای در فارس نیز 8 میلیون و 826 هزار ثبت شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا