حضور جهاددانشگاهی سمنان در نمایشگاه روایت پیشرفت

غرفه جهاددانشگاهی سمنان در نخستین نمایشگاه معرفی خدمات کسب و کار با عنوان «روایت پیشرفت» در استان سمنان برپا شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، همزمان با دهه مبارک فجر، نخستین نمایشگاه معرفی خدمات کسب و کار و نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی در استان سمنان با عنوان «روایت پیشرفت» با حضور معاون بازرگانی و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار سمنان و دیگر مسوولان استانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی سمنان افتتاح شد.

دستاوردها و اقدامات شاخص جهاددانشگاهی استان سمنان نیز در حوزه های پژوهش و فناوری، آموزش و کارآفرینی، اشتغال، محصولات فناورانه و دانش بنیان و… در غرفه های 74 و 79 به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه معرفی خدمات کسب و کار و نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی با عنوان روایت پیشرفت در استان سمنان در قالب 100 غرفه و حضور 44 دستگاه اجرایی از امروز چهاردهم تا شانزدهم بهمن ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصرها از ۱۷ تا ۲۰ آماده میزبانی از علاقه‌مندان است.

برگزاری رویداد و کارگاه تخصصی پزشکی بازساختی و چشم اندازهای آینده و همچنین رونمایی از نانو کامپوزیت برپایه گرافن، ماده اولیه جهت تولید تاندون با همکاری پروفسور سیفعلیان، دانشمند ایرانی حوزه بیوتکنولوژی و پزشکی بازساختی مقیم انگلستان در سومین روز از نمایشگاه، از جمله برنامه‌های جانبی جهاددانشگاهی سمنان در نمایشگاه روایت پیشرفت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا