همکاری پارک علم و فناوری قزوین با سازمان حج و زیارت

جعفر احمدی رئیس پارک علم و فناوری قزوین صبح امروز و در جلسه با مدیرحج و زیارت استان، گفت : از تمام ظرفیت های پارک علم و فناوری برای همکاری همه جانبه استفاده خواهیم کرد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی و اموربین الملل پارک علم و فناوری قزوین، جعفر احمدی رئیس پارک علم و فناوری قزوین در این جلسه، تصریح کرد : اگر تقسیم بندی نیازهای سازمان حج و زیارت قزوین در اختیار پارک علم و فناوری قزوین قرار گیرد، می توانیم از تمامی ظرفیت های موجود شرکت های مستقر در پارک، به منظور رفع نیازهای این سازمان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت ها و واحدهای فناور مستقر پارک علم و فناوری قزوین قابلیت ارائه خدمات متفاوتی را دارند، اظهار کرد : این مهم مستلزم این است که در ابتدا نیازسنجی سازمان حج و زیارت مطرح شود تا در مرحله بعد به دست شرکت ها احصا شود.

این مقام مسئول در ادامه اضافه کرد : متولی بحث تولید فناوری در بستر استان، پارک علم و فناوری است و می توان به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر بیش از 80 درصد ظرفیت شرکت ها را واحدهای خصوصی در اختیار دارند و در زمنیه های مختلفی چون پزشکی، کشاورزی، تغذیه و تولیدات صنعتی و غیره فعالیت می کنند.

رئیس پارکم علم و فناوری قزوین گفت : علاوه بر فعالیت های انجام شده در پارک علم و فناوری قزوین، در راستای همکاری می توان از ظرفیت های خانه خلاق سعدالسلطنه نیز در زمینه اشاعه فعالیت های فرهنگی بهره مند شد.

مدیر سازمان حج و زیارت استان قزوین نیز در این جلسه با اشاره به اینکه با برنامه ریزی درست در زمینه همکاری فی مابین می توان به حداکثر گردش مالی در داخل کشور و همچنین حداکثر همکاری رسید، گفت : این سازمان در زمینه های تغذیه، حمل و نقل زمینی و هوایی، پخت و پز و مسکن فعالیت می کند و با توجه به گردش مالی بالا، از جمله سازمان های ارز محور کشور به حساب می آید.

وی اضافه کرد : در استان قزوین تاکنون تنها توانسته ایم با دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) ارتباط فعال داشته باشیم و امیدواریم ارتباطمان با پارک علم و فناوری قزوین نیز به زودی برقرار شود تا بتوانیم آینده خوبی را رقم بزنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا