دیدار رئیس دانشگاه علمی کاربردی با رئیس پارک قزوین

صبح امروز و در دیدار رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان با رئیس پارک علم و فناوری قزوین، انعقاد تفاهم نامه فی مابین به منظور همکاری های گسترده در برگزاری دوره های مختلف آموزشی مورد تایید طرفین قرار گرفت.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی و اموربین الملل پارک علم و فناوری قزوین، جعفر احمدی رئیس پارک علم و فناوری قزوین در این جلسه با بیان اینکه برگزاری دوره های مختلف در راستای راهبری شرکت های دانش بنیان تاثیرگذارند، گفت : طرح ها، برنامه ها و دوره های دانشگاه جامع علمی و کاربردی قزوین که در مدت زمان های متفاوت قابل ارائه هستند می توانند اهداف و برنامه های مدنظر پارک علم و فناوری قزوین را نیز اجرا کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه از این برنامه ها و دوره ها استقبال می کنیم، افزود : ارائه لیستی از سوی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان می تواند راهبرد بهتری را پیش روی پارک علم و فناوری قزوین قرار دهد تا هدفمند و نظام مند به برگزاری برنامه های مدنظر خود بپردازد.

این مقام مسئول اظهار کرد : تقویم زمانی برای برگزاری دوره ها، رویدادها و استفاده از دوره ها در مقاطع مختلف باید به درستی صورت گیرد تا ارتقاء کمی و کیفی را همراه داشته باشد.

رئیس پارک علم و فناوری قزوین با بیان اینکه در مباحث و خوشه های مختلف نیاز به برگزاری رویدادهای بسیاری داریم، اضافه کرد : این همکاری فی مابین می تواند نهایت بهره مندی برای طرفین را در پی داشته باشد و پارک علم و فناوری تمام قد آماده همکاری است.

مسعود بابایی سرپرست معاونت فناوری پارک علم و فناوری قزوین نیز در این جلسه گفت : بخشی از موضاعت مطرح شده باید به سمت صنعت پیشروی کنند و نباید از این موضوع قافل باشیم.

وی در ادامه افزود : عوامل درونی و بیرونی تاثیرگذار با این موارد باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد و در این بین مباحث توجیهی نیز در کنار موارد دیگر می تواند به بهبود مهارت ها کمک کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی قزوین نیز در این جلسه با اشاره به اینکه 2 هزار دوره مصوب در دانشگاه جامع علمی و کاربردی آماده برگزاری است، گفت : متناسب با مباحث و موضوعات موجود در جامعه، شرکت ها، نهادها و ارگان ها می توانند از این 2 هزار دوره استفاده کنند.

محمد دوسرانیان‌ مقدم همچنین افزود : از این تعداد 400 رویداد استانی است که هر یک به نوبه خود آمادگی اعطای گواهینامه بین المللی را دارا هستند.

وی ادامه داد : از ابتدای سال تاکنون 38 دوره انجا شده است و آمادگی این را داریم که در موضوعات مرتبط با پارک علم و فناوری قزوین نیز دوره هایی را برگزار کنیم و انعقاد تفاهم نامه می تواند پشتوانه محکمی برای همکاری های آینده باشد.

این مقام مسئول اظهار کرد : برگزاری دوره های ضمن خدمت از دیگر خدماتی است که دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان می تواند در اختیار کارکنان پارک علم و فناوری قزوین قرار دهد.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی قزوین در پایان این جلسه گفت : برای نخستین همکاری بعد از انعقاد تفاهم نامه می توان برگزاری دوره احیای قلبی را به عنوان اولین همکاری، در نظر گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا