تجلیل از نخبگان رباتیک و هوش ریاضی در تالش

 به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، برگزیدگان برتر جشنواره استانی گروه رباتیک و هوش ریاضی در شهرستان تالش تجلیل شدند.

 شامگاه پنج‌شنبه ۲۳ آذرماه و به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، طی مراسمی در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزیدگان برتر جشنواره استانی گروه رباتیک و هوش ریاضی تجلیل شدند.

ایرج موذن، سرپرست فرمانداری تالش در این مراسم با اشاره به تاریخچه هفته پژوهش و جایگاه علم در جامعه اظهار کرد: پیشرفت همه جانبه زیست بوم نیازمند فعالیت پژوهشگران و نخبگان است.

موذن افزود :آینده این مرز و بوم به دست شما دانش‌آموزان و پژوهشگران نوجوان و نونهال رقم خواهد خورد.

نماینده عالی دولت در شهرستان تالش با تاکید بر حمایت سازمان‌ها از نخبگان نوجوان گفت: وظیفه همه ما مسئولین آماده سازی بستر مناسب برای شما آینده سازان این مرز و بوم است و نخبگان نوجوان و خانواده شما مطالبه گر این موضوع باشند که ما مسئولین وظایف خود را به‌ درستی و در زمان مناسب انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، مرکز رشد تالش به همراه یکی از شرکت‌های فناور، جشنواره استانی در دو گروه رباتیک و هوش ریاضی در گروه های سنی ۴ تا ۱۸ سال در شهرستان تالش برگزار کرده بود که در این مسابقات دانش آموزان شهرستان های تالش، رشت، بندرانزلی، فومن، رودسر، رضوانشهر و آستارا  حضور داشتند.

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، برگزیدگان برتر جشنواره استانی گروه رباتیک و هوش ریاضی در شهرستان تالش تجلیل شدند.در مراسم دیروز سوین آصفی از لیسار نفر اول سطح ۴ هوش ریاضی، ایلیا علیپور از تالش نفر اول سطح دوم هوش، مهدیس پوراحمد از رضوانشهر نفر اول سطح ضرب، هیراد ابراهیمی از آستارا نفر اول سطح بیسیک، آراد تیموری از تالش نفر اول سطح اول، محمد سام شکوری از رضوانشهر نفر اول سطح سوم، ایمان پورمیرزا از تالش نفر اول رباتیک پیشرفته لیگ اول، سبحان حقیقت از تالش نفر اول رباتیک پیشرفته لیگ دوم، محمد متین یاوری از خمام نفر اول رباتیک مقدماتی لیگ اول همچنین علی علیپور از تالش نفر اول رباتیک مقدماتی لیگ دوم بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا