انجمن‌های علمی، سفیران ترویج فناوری در دانشگاه‌ها

دبیر علمی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت گفت: ارتباط انجمن‌های علمی دانشگاه‌های کشور با پارک‌های علم و فناوری یکی از ارکان ترویج فناوری در کشور است.

به گزارش سیناپرس  به نقل از پارک علم و فناوری گیلان، کمیل بابایی معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان و دبیر علمی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت گفت: اعضای انجمن‌های علمی وظیفه دارند که جریان علمی را تقویت کنند و با هدف ترویج فناوری در دانشگاه‌ها با جامعه ارتباط برقرار کنند. از این رو یکی از اهداف شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی حرکت؛ اعلام آثار و دستاوردهای انجمن‌ها و اتحادیه‌های علمی دانشجویی کشور بود.

وی افزود: در راستای تفاهم‌نامه‌ای که بین معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت فناوری و نوآوری این وزارتخانه منعقد شده است جلسه‌ای هم‌اندیشی برگزار شد تا بتوانیم راهکارهایی برای ارتباط بیشتر بین انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور پیشنهاد و برنامه‌ریزی کنیم.

بابایی درباره این جشنواره گفت: دبیرخانه علمی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت از ابتدای مهرماه 1402 فعالیت خود را آغاز کرد و 1650 اثر دریافت کرد که با همکاری بیش از 300 داور از اعضای هیئت علمی و متخصصان فناوری از پارک‌های علم و فناوری کشور توانست از برگزیدگان این دوره با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونان وی، تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا