رونمایی از محصول جدید دانش بنیان فناورانه

صبح چهارشنبه از محصول « روغن گیربکس مخصوص موتور آسانسور » شرکت روغن بهرام دماوند آریا از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری قزوین رونمایی شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی و اموربین الملل پارک علم و فناوری قزوین، چندین ماه است که هر چهارشنبه یک محصول دانش بنیان در پارک علم و فناوری قزوین رونمایی می‌شود.
این محصول در زمینه بهبود فرایند کار موتور آسانسور بوده و بسیار سریع جذب سیم بکسل شده و به درون هسته سیم بکسل که از جنس کنفی است راه پیدا می کند و باعث نرم شدن سیم و هسته داخلی می شود.

همچنین این محصول با توجه به فرمولاسیون خاص خود می تواند برای مدت طولانی بر روی سیم بکسل باقی مانده و مانع از زنگ زدگی آلیاژ به کار رفته در سیم شود.

از ویژگی های روغن گیربکس شرکت روغن بهرام دماوند آریا می توان به کاهش لرزش آسانسور و بالابر ها، قابل استفاده در هر شرایط آب و هوایی، مقاومت بسیار بالا در برابر آب و عدم از دست دادن خاصیت خود،عدم سر خوردن سیم بکسل بر روی قرقره نگه دارنده و کاهش براده ریزی آهن سیم بکسل اشاره کرد.

روغن گیربکس مخصوص موتور آسانسور در سه گرید sae140، sae220 و sae85w-140 تولید شده و هم اکنون نیز به چند کشور اروپایی نیز صادر می شود.

گفتنی است این برنامه هر هفته چهارشنبه ها به صورت زنده و مستقیم از سیمای مرکز قزوین و البرز به روی آنتن می رود.

 

بهاره صفاری

جانشین سردبیر خبرگزاری سینا؛ روزنامه نگار در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا