انتصاب مشاور پارک علم و فناوری گیلان

طی حکمی از سوی رئیس پارک علم و فناوری گیلان، مشاور این پارک در امور دانش‌بنیان منصوب شد. رئیس پارک علم و فناوری گیلان در این حکم، دکتر روهام قلیچی را به عنوان مشاور در امور دانش‌بنیان منصوب کرد.

در حکم دکتر عبدالله حاتم‌زاده با اشاره به تجربیات و سوابق روهام قلیچی در زمینه امور مرتبط با موسسات دانش بنیان، بر تحقق امور دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره علم تا ثروت با همکاری با معاونین پارک علم و فناوری استان تاکید شده است.

بنا بر اعلام رئیس پارک علم و فناوری گیلان، این انتصاب با هدف تسریع و تسهیل در اجرای مصوبات اخیر ستاد فناوری و اقتصاد دانش بنیان استان گیلان در راستای ارتقاء کمی و کیفی شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان در استان انجام شده است.

به گزارش ایسنا، دکتر روهام قلیچی هم اکنون رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان و مدیرعامل گروه دانش بنیان کاشف است که در سوابق وی می‌توان به فعالیت‌های متعدد مرتبط با امور فناوری و دانش بنیان از جمله مدیر تنها کارگزار رسمی ارزیابی صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در گیلان، همچنین مرکز توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان، تنها شتاب‌دهنده دانش بنیان استان و… اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا