رعایت نکات محیط زیستی دپوی برف در همدان

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با تأکید بر رعایت نکات محیط زیستی دپوی برف، گفت: رعایت نکات محیط‌زیستی در جمع‌آوری برف‌های دپو شده مدنظر قرار گرفته شده است.

حامد جلیلوند با تأکید بر آمادگی کامل مجموعه خدمات شهری شهرداری همدان در زمان بارش‌های زمستانی، اظهارکرد: در جلسه‌ای که با حضور معاونان خدمات شهری مناطق چهارگانه برگزار شد، هماهنگی‌ها و اقدامات لازم و نهایی برای مدیریت عملیات برف‌روبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به تعداد ماشین‌آلات سازمانی و خصوصی برای به‌کارگیری در عملیات زمستانی، تصریح کرد: مقرر شد قراردادهای ماشین‌آلات مورد نیاز در هر یک از مناطق چهارگانه با بخش‌های خصوصی در اسرع وقت منعقد شود و بخش‌های خصوصی تعیین شده برای نصب  GPS روی ماشین‌آلات به سازمان پسماند مراجعه کنند.

جلیلوند با اشاره به نصب GPS روی ماشین‌آلات بخش خصوصی، اظهارکرد: از ۴ تا ۶ آذرماه سال‌جاری مالکان و عوامل بخش خصوصی برای نصب GPS روی بابکت‌ها، گریدرها ولودرها باید اقدامات لازم را انجام دهند.

براساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، وی به ماشین‌آلات برف‌روبی گریزی زد و یادآور شد: ۴۸ دستگاه بابکت، ۱۰ دستگاه گریدر، ۱۰۰ دستگاه کامیون، ۳۴ دستگاه خاور، ۲۲ دستگاه لودر و ۱۵ دستگاه نیسان در چهار منطقه اقدام به برف‌روبی خواهند کرد.

وی افزود: همچنین مقرر شد مناطق چهارگانه بانک اطلاعاتی جامعی از موقعیت مکانی اعم از نقشه محدوده منطقه، معابر و نواحی و مشخصات نیروی انسانی شامل چارت ICS، معاونت خدمات شهری، مسئول نواحی، سرکارگران و کارگران را به معاونت خدمات شهری ارسال کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان به رعایت نکات محیط زیستی دپو برف اشاره و تصریح کرد: تصمیم بر این شد تنها در مکان‌های مشخص و با توجه به رعایت نکات زیستی دپو صورت پذیرد و از دپوی برف در مکان‌های دیگر که سبب نارضایتی‌ شهروندان شود، جداً خودداری شود و برای انتخاب مکان جدید هماهنگی‌های لازم در اسرع‌وقت با ستاد عملیات زمستانی صورت پذیرد.

وی موضوع اطلاع‌رسانی و مدیریت فضای مجازی را از مهمترین برنامه‌های عملیات زمستانی دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه معاونت خدمات شهری و سایر عوامل اجرایی دخیل در موسم بارندگی با توان حداکثری در حال ارائه خدمات بهینه به شهروندان هستند باید این زحمات به نحو مطلوب منعکس شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. امسال ک خبری نیست ا ز بارندگی پیش بینی هواشناسیم ک گفت ترسالی سنگین برای ایران همش دروغ درومد مثلا مهر ک تموم شد گفتن از ابان ترافیک سامانه های بارشی داریم ابان ب نصفه رسید گفتن نیمه دوم ابان شروع میشه ابانم تموم شد گفتن اذرماه بیشترین بارش اونموقه س الانم ک شش روز از اذر رفته تا بیستم اذرم گفتن هوا صافه از بیستم یه سامانه قراره بیاد اینم از اذر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا