آخر هفته برفی در همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر پنجشنبه و صبح جمعه به اوج خود می رسد.

روح الله زاهدی افزود: بعداز ظهر امروز رفته رفته با افزایش وزش باد شدید شاهد ورود سامانه بارشی در استان خواهیم بود و امشب در مناطقی از شمال استان بارش خفیف و پراکنده باران پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از روز پنجشنبه شکل بارش ها تغییر کرده و شاهد بارش برف و باران خواهیم بود و در ارتفاعات بارش برف و در مناطق جنوبی استان بارش باران پیش بینی می شود.

زاهدی با بیان اینکه سرعت وزش باد در همدان به ۵۴ کیلومتر بر ساعت رسیده است خاطرنشان کرد: سرعت وزش باد از فردا پنجشنبه کاهش می یابد و انتظار فعالیت سامانه بارشی را خواهیم داشت و روز جمعه وزش باد پدیده غالب خواهد بود.

به گزارش سیناپرس و به نقل از روابط عمومی هواشناسی همدان، وی افزود: بارش خفیف و پراکنده باران در برخی از نقاط استان از روز جمعه به بعد در استان پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: از نظر تغییرات دمایی، دمای صبحگاهی افزایش می یابد و کم و بیش تا سه روز آینده این وضعیت دمایی برای استان پیش بینی می شود.

زاهدی اضافه کرد: نهاوند با ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و فامنین با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته بین صفر درجه و ۱۶درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا