ارتقاء 2 پله‌ای رتبه دانشگاه آزاد همدان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان اعلام کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همدان توانست در ارزیابی عملکرد سال‌تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از رتبه هفتم به رتبه پنجم ارتقاء یابد.

غلامرضا خاکساری اظهار کرد: ارزیابی عملکرد دانشگاه‌های آزاد با توجه به محورهای سه‌گانه پیش‌بینی‌شده در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد و با هدف اعتلای جایگاه واحدهای دانشگاهی در سطح کشور انجام شد.

وی افزود: در این راستا در جهت رتبه‌های ۳۶‌گانه واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه و براساس شاخص‌های زیرساختی و شرایط احراز شده در حوزه‌های مختلف و تصویب در جلسه ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ شورای معاونان و تأیید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲، واحدهای دانشگاهی و مراکز دانشگاهی استان همدان توانستند از جایگاه فعلی خود ارتقاء پیدا کرده و جایگاه بهتری در بین واحدهای دانشگاهی پیدا کنند.

خاکساری خاطرنشان کرد: در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان نیز به ‌عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه‌ها در استان همدان توانست در این ارزیابی، از رتبه هفت به رتبه پنج ارتقاء پیدا کند که این ارتقاء مرهون تلاش‌ها و زحمات معاونان و مدیران است.

وی تأکید کرد: روسای واحدهای دانشگاهی باید در ارتقاء هرچه بیشتر عملکرد خود، تلاش کنند با حرکت در مسیر رشد، هر واحد دانشگاهی بتواند به نحو مناسب به جامعه دانشگاهی خود خدمت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا