رئیس دادگستری شهرستان سرعین:
توسعه صنعت گردشگری تعامل سازنده فعالان این حوزه را می‌طلبد

رئیس دادگستری شهرستان سرعین گفت: دست یابی به توسعه صنعت گردشگری علاوه بر وجود زیر ساخت های لازم نیازمند تعامل سازنده و جمعی فعالان این حوزه می باشد.

مهدی رحیمی نسب، رئیس دادگستری شهرستان سرعین، در گفتگو‌ با خبرنگاران با اشاره به حضور قابل توجه گردشگران در شهر سرعین اظهار کرد: توسعه و‌رونق صنعت گردشگری در شهر سرعین و حضور چشمگیر گردشگران در این شهر موید وجود امنیت پایدار در شهرستان سرعین است.

وی ادامه داد: در پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی و مسائل مجرمانه به ویژه در مناطق کردشگری با سیاست گذاری صحیح، فرهنگ سازی و هم افزایی دستگاههای زیر ربط می‌توان شاهد سیر نزولی آسیب های اجتماعی و افزایش صیانت از نظم و اسایش عمومی باشیم. به طوری که در شهرستان سرعین این موضوع با وضعیت مطلوب پیاده سازی و‌مدیریت شده است.

به گفته وی یکی از آثار این موضوع پایین آمدن آمار سرقت شهرستان سرعین در ماههای گذشته در بین شهرستان های استان می باشد.

رحیمی نسب با بیان اینکه تبیین زیر ساخت های توسعه پایدار و وجود امنیت از مولفه های اصلی توسعه در شهرستان سرعین می باشد، یادآور شد: دستیابی به امنیت در هر حوزه ای با تلاش های شبانه روزی و تعامل تمامی ارگان ها میسر است به طوری که در این راستا دادگستری و نیروی انتظامی نقش ویژه ای در برقراری امنیت ایفا می کنند.

رئیس دادگستری سرعین حرکت بر محور قانون را تاکید کرد وگفت: تمکین از قوانین و مقررات موضوعه چه از ناحیه شهروندان و‌چه از ناحیه دستگاههای دولتی باعث رشد و تعالی حقوق شهروندی و‌صیانت از آزادی های فردی و اجتماعی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا