نشریه علمی IJFS موفق به دریافت ضریب تأثیر شد

نشریه علمی (IJFS) موفق به دریافت ضریب تأثیر ۲.۵ از کلاریویت آنالیتیکس، مؤسسه معروف به ISI در سال ۲۰۲۳ میلادی شد.

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، نشریه علمی (IJFS) International Journal of Fertility & Infertility موفق به دریافت ضریب تأثیر ۲.۵ از کلاریویت آنالیتیکس، مؤسسه معروف به ISI در سال ۲۰۲۳ میلادی شد.

نشریه علمی (IJFS) International Journal of Fertility & Infertility، به عنوان یک نشریه بین المللی معتبر وابسته به پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی با دسترسی باز است که به صورت فصلنامه و به زبان انگلیسی منتشر می‌شود.

حوزه تخصصی این نشریه علمی، باروری، ناباروری (زنان و زایمان)، پزشکی تولید مثل، ژنتیک و سایر موضوعات مرتبط با آن است که تاکنون ۶۶ شماره از آن منتشر شده است.

IJFS در سایت‌های معتبر ملی و بین المللی بسیاری از جمله SCOPUS، PMC، PubMed، ISI، ISC، SID و دیگر سایت‌ها نمایه شده است. پیشرفت نشریه بین المللی باروری و ناباروری پژوهشگاه رویان در حالی است که در انواع شاخص‌های تحلیلی، بهبود وضعیت علمی دارد و در (۴.۶)Cite Score، (۳۴)H-Index و (۰.۵۳)SJR   افزایش امتیاز داشته است.

بیشترین استنادات نشریه IJFS مربوط به مقالات مروری است و کشورهایی که بیشترین تعداد مدارک علمی را در نشریه تخصصی IJFS (نشریه بین المللی باروری و ناباروری) منتشر کرده‌اند به ترتیب، ایران، هند، ایتالیا، آمریکا، ترکیه، مصر و آلمان هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا