نشست مشترک رئیس جهاددانشگاهی با جهادگران یزدی

رییس جهاددانشگاهی در جریان سفر به یزد ضمن حضور در نشست هیئت امناء دانشگاه علم و هنر با پژوهشگران و اعضای سازمان جهاددانشگاهی استان و دانشگاه علم و هنر دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر حسن مسلمی نائینی امروز شنبه 20 خرداد ماه در نشست با پژوهشگران و اعضای سازمان جهاددانشگاهی استان و دانشگاه علم و هنر، یکی از سیاست‌های جهاددانشگاهی را ارتباط مستقیم با اعضا و بهره گیری از پیشنهادات و رسیدگی به مطالبات آنها ذکر کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد فعالیتهای جهاددانشگاهی، ابراز امیدواری کرد که این رضایتمندی از مجموعه جهاددانشگاهی همواره تداوم داشته باشد.

رییس جهاددانشگاهی در ادامه پای سخنان جهادگران یزدی نشست و ضمن پاسخ به سئوالات آنها، در خصوص رفع مسائل و مشکلات مطرح شده قول مساعدت و پیگیری داد.

مسائل مرتبط با تبدیل وضعیت اعضا، حقوق و مزایا، کاهش زمان کار بانوان دارای فرزند خردسال، سختی کار در برخی بخشها، پرداخت سنوات، تبدیل وضعیت ایثارگران و موضوعاتی مرتبط با فعالیتهای پژوهشی در سازمان، از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است امروز همچنین نشست هیئت امناء دانشگاه علم و هنر نیز با حضور رییس جهاددانشگاهی و دکتر مهران فاطمی استاندار یزد برگزار شد.

دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، بازدید از ساختمان ستادی جهاددانشگاهی، بازدید از محل مجتمع کاتالیست و مراکز دانشگاه علم هنر و جهاددانشگاهی استان در شهرستان‌های اردکان و اشکذر و نیز حضور در کارگاه زیلوبافی در میبد از دیگر برنامه‌های دکتر مسلمی نائینی در سفر به استان یزد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا