شناسایی 7500گیلانی برای نجات از فقر مطلق 

سیاوش آقاجانی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص طرح ریشه کنی فقر مطلق گفت: با همکاری سایر وزارتخانه ها و دستگاه های حمایتی و با محوریت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ۷۵۰۰ نفر ثبت شدند که پس از صحت سنجی این افراد توسط سامانه رفاه ایرانیان زمینه توانمندسازی افراد واجد شرایط فراهم می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف از احداث مسکن مهر خانه دارشدن اقشار کم درآمد بوده است، افزود: به دلیل سو مدیریت در دستگاه های متولی، تعاونی های مسکن مهر نتوانستند در استان به اندازه کافی موفق عمل کنند.

آقاجانی ادامه داد: به دلیل سوءمدیریت این دستگاه ها، اعضای تعاونی ها با مشکلاتی مواجه شدند که در این راستا بازرسی های لازم صورت گرفته، ایرادات و مشکلات احصا شده و فرایندهای مشکل دار اصلاح شده اند و امید است بتوانیم هر چه زودتر پروژه های تعاونی های مسکن مهر را به اتمام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: تعاونی های ضعیف، ورشکسته و راکد قطعا باعث ترویج بخش تعاون نمی شوند و در این راستا تعاونی ها باید جایی تشکیل شوند و در زمینه ای فعالیت کنند که موفق باشند.

آقاجانی با بیان اینکه ۷۰۰ کارخانه تعطیل و راکد در استان وجود دارد،گفت: تلاش ما در استان حمایت از تولید ملی است و در این راستا در کنار استانداری و با حمایت صمت، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های مرتبط می توان از ۷۰۰ کارخانه راکد،۳۰۰ کارخانه را راه اندازی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا