چطور سال­های دانشجویی را با سلامتی سپری کنیم؟

فهرستی که دانشگاه ایالتی اوهایو برای آگاهی دانشجویان تهیه کرده است شامل ورزش، تغذیه سالم، مدیریت استرس، نظم و سلامت جسمی و ذهنی است. این فهرست همچنین امکاناتی را که دانشجویان باید در آغاز ورود به دانشگاه مدنظر داشته باشند مانند امکانات بدنسازی و بهداشت و خدمات روان شناسی شامل می شود.

«برنادت ملنیک» رئیس دانشکده پرستاری دانشگاه ایالتی اوهایو می گوید: آموختن اینکه چگونه به طور مستقل وضعیت نیازهای سلامت فردی خود را بررسی و اولویت بندی کنیم برای اولین بار ممکن است پیچیده باشد.

وی افزود: درک زودهنگام این مراحل، دانشجویان را در آغاز تجربه محیط دانشگاه در موقعیت مثبتی قرار می ­دهد. سال­های دانشگاه، سال­هایی تعیین کننده در زندگی افراد هستند و این فهرست به رشد و شکوفایی قابلیت های دانشجویان از همان روز اول کمک می کند.

در این فهرست به دانشجویان توصیه شده است که زمانی را برای تغذیه سالم، حداقل 30 دقیقه فعالیت بدنی 5 روز در هفته اختصاص دهند. همچنین زمانی را به کاهش استرس بپردازند و حداقل 7 ساعت خواب شبانه داشته باشند.

همچنین به توصیه این دانشگاه، دانشجویان بویژه در صورتی که دچار بیماری مزمن هستند باید به نزدیکترین پزشک و نزدیکترین داروخانه مراجعه کنند. این فهرست همچنین به آنها توصیه می کند پیش از انجام درمان از وضعیت پوشش بیمه خود کسب اطلاع کنند.

همچنین باید گفت سلامت روانی باید در اولویت باشد. فشار مدرسه و محیط های جدید می تواند دانشجویان را در معرض خطر استرس، افسردگی و عصبانیت قرار دهد. همچنین به دانشجویان توصیه شده برای پیدا کردن سریع دوست، در فعالیت­های دانشگاهی مشارکت داشته باشند.

دانشجویان همچنین در صورتی که دچار مشکلی هستند که زندگی روزانه آنها را دچار اختلال می کند باید از افراد متخصص کمک بگیرند.

مترجم:محسن حدادی

 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا