بازدید روسای جهاددانشگاهی از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد

برخی از روسای واحدهای سازمانی، پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و مدیران کل جهاددانشگاهی از دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری سینا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، پیش از ظهر امروز دوشنبه ( 17 اردیبهشت‌ماه)  برخی از روسای واحدهای سازمانی، پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و مدیران کل جهاددانشگاهی با حضور در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران از دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد بازدید کردند.

مدیران جهادی در این بازدید از نزدیک با دستاوردهای به نمایش درآمده آشنا شدند و در گفت‌وگو با دانش آموزان سمپاد و  برگزیده جشنواره‌های خوارزمی در جریان طرح‌ها و ایده‌های آنان قرار گرفتند.

گفتنی است روز گذشته دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی از این نمایشگاه بازدید  و بر لزوم برنامه‌ریزی برای نوجوانان از سنین کم تأکید کرد و گفت: اگر می‌خواهیم این نوجوانان در بزرگسالی نیز کارهای موفقیت‌آمیز انجام دهند از همین حالا و در سنین نوجوانی‌شان باید برنامه‌ریزی را شروع کرد.

برگزاری این نمایشگاه تا ساعت 17 امروز در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران واقع در خیابان حجاب ادامه دارد و در آن امکان گفتگو پیرامون طرح‌ها و پژوهش‌ها برای دانش آموزان و بازدیدکنندگان فراهم‌شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا