هدف دوره‌های آموزش ضمن خدمت، ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با اشاره به واگذاری مسوولیت اجرای دوره‌های آموزش ضمن خدمت همکاران سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی به این مرکز، گفت: از آنجا که نیروی انسانی یکی از اصلی‌ترین و مهمترین سرمایه‌های هر سازمانی می‌باشد، هدف از برگزاری دوره‌ها، افزایش سطح آگاهی و ارتقا و بهره‌وری نیروی انسانی سازمان است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، مهندس احمد افروغی خواستار مشارکت تمام همکاران در دوره‌های آموزش ضمن خدمت شد و افزود: از انتقادات و پیشنهادات همکاران نیز جهت برگزاری بهتر و موثرتر آموزش‌ها استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به این که مسوولیت آموزش ضمن خدمت همکاران سازمان از سوی معاونت آموزشی به این مرکز واگذار شده است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و براساس سرفصل‌های مصوب ضمن خدمت کارکنان جهاددانشگاهی، آموزش همکاران در سه سطح “کارشناس”، “غیر کارشناس” و “مدیر” تقسیم‌بندی شده و دروس تعیین شده برای هر گروه، طبق برنامه مشخص، اطلاع‌رسانی می‌شود.

افروغی به برگزاری دوره‌های همکاران غیرکارشناس در قالب دروس “مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع” ، “اصول کار تیمی و مشارکتی” و “اصول ایمنی سلامت و ارگونومی” و در سطح کارشناس نیز به دروس “آیین نگارش و مکاتبات اداری” و “خلاقیت و نوآوری سازمانی” اشاره و تصریح کرد: تعداد نفر ساعت آموزش داده شده به همکاران غیرکارشناس، 944 ساعت و برای همکاران کارشناس، 1392 ساعت بوده است؛ دوره های آموزش ضمن خدمت مدیران نیز به زودی اعلام می‌گردد.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد یادآور شد: جهت سهولت شرکت همکاران شهرستان(نیشابور ، گناباد و کاشمر) در کلاس‌های ضمن خدمت، نحوه برگزاری کلاس‌ها برای آنان به صورت مجازی برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان این که آزمون‌های دروس اتمام یافته به صورت مجازی و از طریق سامانه آزمون جهاددانشگاهی در حال برگزاری است، گفت: همکارانی که در آزمون پایانی دروس نمره لازم را کسب کنند، از طرف معاونت پشتیبانی گواهی دریافت خواهند کرد که در ارزیابی و سنجش سالانه آنان نیز موثر است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا