رپورتاژ آگهی؛
سفر به لوکس ترین شهر جهان با تور اقساطی پیله های عصر پرواز

قاره آسیا جذابیت های خارق العاده ای برای شما دارد. کشورهای امارات و گرجستان دو کشور زیبا در این قاره هستند که سالانه توریست های زیادی می پذیرند. سفر به این دو کشور، علی الخصوص به امارات، سفر ارزانی نخواهد بود. آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز برای این که بتواند امکان سفر به این کشورهای زیبا را برای افراد بیشتری فراهم کند، امکان سفر با تورهای اقساطی را فراهم کرده است. در این مقاله قصد داریم تورهای اقساطی دبی، امارات و تفلیس را با یک دیگر بررسی کنیم و اطلاعات بیشتری به دست آوریم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

تور اقساطی دبی

بعید است تا به حال از خصوصیات و ویژگی های دبی نشنیده باشید. امکانات و دیدنی های دبی در سطح جهان به حدی معروف است که در سال 2020 حدود 13 میلیون نفر از این شهر دیدن کرده اند. شاید هم بهتر باشد به این صورت بگوییم که دبی در نیمه نخست سال 2022 بیش از 5 میلیارد دلار از گردشگران خارجی درآمد زایی کرده است. فرودگاه دبی دومین فرودگاه شلوغ جهان است و در سال 2022 حدود 30 میلیون نفر از این فرودگاه استفاده کرده اند. شاید برایتان جالب باشد که جمعیت کل کشور حدود 10 میلیون نفر جمعیت دارد! البته برای اینکه دبی به قطب گردشگری دنیا تبدیل شود مسئولین اماراتی از هیچ تلاشی دریغ نکردند. تهیه زیر ساخت های بی نظیر ، به وجود آوردن شرایط تفریحی و رفاهی عالی برای مسافران و همچنین تبلیغات بی پایان باعث شده دبی به این موقعیت برسد.

بسیاری از مردم دنیا دبی را با برج خلیفه می شناسند. این برج بلند ترین برج دنیا است و ساخت آن حدود 6 سال به طول انجامیده است. دیدن این برج و استفاده از امکانات بی نظیر این شاهکار معماری باید در دستور کار تور اقساطی دبی برای شما قرار بگیرد. یکی دیگر از دیدنی هایی که باید در تور اقساطی دبی به آن سر بزنید مرکز خرید مرکاتو است. این مرکز خرید در منطقه مسکونی جمیرا واقع شده است. بسیاری از افراد برای خرید سالانه و یا خرید از برند های معتبر جهانی به دبی سفر می کنند. اگر شما هم در دبی قصد خرید دارید بهتر است از اوت لت مال دبی غافل نشوید. البته اگر طرفدار جذابیت های طبیعی هستید باید خودتان را به ساحل جمیرا برسانید و از شن ها سفید این ساحل لذت ببرید.

تور قسطی تفلیس

تفلیس پایتخت گرجستان است که به علت موقعیت مکانی استراتژیکی که دارد به یک مرکز ترانزیتی تبدیل شده است. البته این موقعیت مکانی در گذشته برای این شهر خطراتی را نیز به همراه داشته است. حکومت های گوناگون به دلیل این که از طریق تفلیس می توانسته اند به خوبی تجارت کنند همیشه به دنبال این بوده اند که به هر قیمتی این شهر را به دست بیاورند. به همین دلیل است که این شهر تاریخی پیچیده و پر فراز و نشیب دارد. این مسئله باعث شده است آثار تاریخی و معماری به جا مانده از حکومت ها و دوران تاریخی مختلف از تفلیس یک شهر کم نظیر تاریخی بسازد. دین مردم گرجستان مسیحی ارتدوکس است. جالب است بدانید که مردم گرجستان بسیار مهمان نواز هستند و با احترام بسیاری با گردشگران برخورد می کنند و یکی از دلایل جذابیت تور قسطی تفلیس نیز همین موضوع است.

شلوغ ترین فصل برای سفر به تفلیس تابستان است. از آن جا که در تابستان هوا گرم است گردشگران بسیاری به این شهر سفر می کنند. در نتیجه اگر در تابستان می خواهید به تور قسطی تفلیس بروید باید کمی بیشتر هزینه کنید. دومین فصل شلوغ سال بهار است. در بهار هوا کمی خنک تر است اما گاهی نیز سرد می شود و هنوز فصل گردشگری آغاز نشده است پس از شلوغی بسیار زیاد تابستان خبری نیست. تفلیس جاذبه های زیادی دارد که به گردشگران ارائه بدهد. یکی از این جاذبه های زیبا شهر قدیمی تفلیس است که حتما باید از آن دیدن کنید. قلعه ناریکالا و همچنین پل صلح دیگر مکان های دیدنی تفلیس هستند که دیدنشان بسیار جذاب است. اگر هم اهل شهربازی هستید و یا تفریحی برای فرزندان خود می خواهید باید به شهربازی متاتسمیندا بروید و کمی آدرنالین به خون خود تزریق کنید.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا