“رویداد ملی فناورانه پل” در شیراز برگزار می شود

“رویداد ملی پل” با هدف حمایت از ایده های فناورانه و طرح های کاربرد محور برگزار میگردد.

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، مریم اسدی مدیر مرکز تحقیقات و فناوری های نوین پزشکی آدلان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار سیناپرس، از برگزاری رویداد ملی پل در اردیبهشت ماه 1402 خبر داد و گفت: این رویداد با برقراری ارتباط بین مراکز تولید علم و صنعت و تمرکز بر حوزه های سلامت، کشاورزی، دامپزشکی، فنی-مهندسی، گردشگری و علوم انسانی به دریافت ایده های نوآورانه كارآفرينان، نخبگان، اساتيد، دانشجويان و ساير اقشار جامعه و حل چالش ها و مسائل موجود مبادرت می‌ورزد.

مدیر مرکز تحقیقات و فناوری های نوین پزشکی آدلان افزود: مرکز تحقیقات و فناوری های نوین پزشکی آدلان مستقر در دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی با همکاری سایر برگزارکنندگان و حامیان رویداد از قبیل استانداری فارس، بنیاد نخبگان استان فارس، صندوق سرمایه گذاری پیشگامان، شرکت فراپاکس، موسسه آموزش عالی زند، هتل شیراز، مجمع خیران نخبه پرور فارس، بسیج دانشجویی، پارک علم و فناوری استان، دانشگاه فنی و حرفه ای استان، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کانون کارآفرینان فارس و … آماده حمایت از ایده های خلاقانه و نوآورانه فناوران جوان می باشد.

مریم اسدی گفت: ایده پردازی و شرکت در این رویداد برای عموم افراد آزاد است و علاقه مندان جهت شرکت در این رویداد می توانند تا اواخر اسفندماه به آدرس اینترنتی/https://event.hamyar.net/pol مراجعه و یا با دبیرخانه رویداد با شماره09392834838 تماس حاصل نمایند.

اسدی گفت: اختتامیه این رویداد در نیمه اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ مصادف با هفته شیراز در سالن همایش های هتل بزرگ شیراز برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: به طرح های برتر در بخش های مختلف این رویداد علمی و فناورانه جوایز ارزنده اهدا و حمایت های معنوی از قبیل استقرار در مراکز شتاب دهی، اعطای گرنت های فناورانه، اتصال طرح های برگزیده به صنعت و معرفی طرح های منتخب به سرمایه گذار انجام خواهد شد.

اسدی افزود: برگزاری کارگاههای آموزشی توانمندسازی در زمینه کارآفرینی و تجاری سازی، تور شیراز گردی، برپایی نمایشگاه آثار برتر و سخنرانی کارآفرینان برتر از برنامه های جانبی این رویداد خواهد بود.

گزارش: فتانه حق پرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا