خاص ترین محصول بنز معرفی می شود

شرکت خودروسازی مرسدس بنز خبر داد؛ نسخه GLE به عنوان بخشی از یک فیس لیفت جدید و خاص این شرکت، در اواخر سال جاری وارد بازارهای اروپا و بریتانیا می شود، این محصول مجموعه ای از تغییرات ظریف طراحی و ارتقاء فناوری را در خود داشته و طی چند روز آینده از آن رونمایی می شود.

به گزارش سیناپرس، شرکت مرسدس بنز تصمیم دارد طی روزهای آینده از محصول جدید خود که رقیب BMW X5 محسوب می شود، رونمایی کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده در این رابطه، این محصول جدید و خاص، در روز سه ‌شنبه ۳۱ ژانویه برابر با ۱۱ بهمن به طور کامل معرفی شود،.

روز گذشته  تصویری از قسمت های جلو و عقب این مدل توسط مرسدس در شبکه ‌های اجتماعی  پیش‌ نمایش شد.

به گفته کارشناسان، مشهود ترین تغییرات این نسخه جدید بنز، شامل سپرهای جلو و عقب اصلاح شده، چراغ های عقب به سبک مرسدس کلاس S و جلوپنجره به روز شده است. GLE همچنین به طراحی چرخ‌ های آلیاژی جدید مجهز شده و انتظار می ‌رود طیف گسترده ‌تری از رنگ‌ های مختلف در آن وجود داشته باشد.

نسل چهارم GLE از سال ۲۰۱۹ به فروش می رسد و این نسخه فیس لیفت شده دارای آخرین نسخه از سیستم اطلاعات سرگرمی هوشمند MBUX مرسدس با مجموعه ای از سیستم های کمکی و فناوری است. به گفته مدیران شرکت بنز، سایر قسمت های داخلی این محصول جدید نیز به روز رسانی شده است.

به گزارش سیناپرس، بر اساس شرایط موجود، پیش بینی می شود GLE احتمالاً همان خط موتور خودروی موجود را خواهد داشت. در حال حاضر خریداران این محصول با انتخابی از پیشرانه‌ های 2.0 لیتری بنزینی، دیزلی و پلاگین هیبریدی الکتریکی ارائه می‌شود که با ۲۷۲ اسب بخار قدرت در مدل‌های پایه 300d  معرفی می ‌شود.

در همین حال، گزینه‌های هیبریدی پلاگین می ‌توانند قدرت باتری این محصول جدید بنز را افزایش داده و واحد 31.2 کیلووات ساعتی موجود را ارتقا دهند، که در حال حاضر برد ۱۰۰ کیلومتری را ارائه می‌ کند.

به گزارش سیناپرس، جزئیات کامل این محصول جدید در هفته آینده منتشر خواهد شد ولی کارشناسان انتظار دارند که GLE جدید قیمت کمی بالاتر از نمونه های قبلی خود داشته باشد که از ۷۲ هزار و ۵۰۰ پوند در بریتانیا شروع می شود.

مترجم: احسان محمدحسینی

منبع: autocar

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا