تشکیل کمیته های علمی برای حل مشکلات دانش بنیان ها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس گفت: در راستای رفع مشکلات شرکتهای دانش بنیان ،کمیته هایی تشکیل شده که به بررسی موضوعاتی که گریبانگیر شرکت ها شده است بتوانیم به صورت علمی رسیدگی کنیم.

به گزارش سینا پرس فارس، عبدالعلی کریمی، در حاشیه نمایشگاه پژوهش و فناوری به خبرنگار سینا گفت: این نمایشگاه به همت محققان و فعالین عرصه تحقیق ، پژوهش، فناوری و تولیدکنندگان برای نمایش گذاشتن یکسال زحمات این گروه برگزار شده است.


کریمی درباره لزوم تشکیل میز خدمت و پاسخگویی مسوولین به ارباب رجوع در حوزه مشکلات تولید و اشتغال،تاکیدکرد : یکی از موضوعاتی که استاندار فارس برای آن اولویت قادل بودند، تشکیل میز خدمت و پاسخگویی مسئولین به ارباب رجوع و افرادی که مشکلاتی در جهت تولید، اشتغال، کارآفرینی و موضوعات تحقیقاتی دارند،بوده است.به همین دلیل در کنار نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش، میز خدمتی تشکیل شده است که از دستگاه‌های مختلف که متولی امر هستند،در نمایشگاه حضور داشته و همه محققان، پژوهشگران، تولیدکنندگان و تمامی کسانی که در این عرصه فعالیت دارند می توانند برای رفع مسائل و مشکلاتشان به این میزهای خدمت مراجعه کنند.
او با اشاره به تفاوت هفته پژوهش امسال با سال های گذشته عنوان کرد: در راستای رفع مشکلات شرکتهای دانش بنیان ،کمیته هایی تشکیل شده که به بررسی موضوعاتی که گریبانگیر شرکت ها شده است بتوانیم به صورت علمی رسیدگی کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس افزود: ۵ کمیته که زیرمجموعه آن کارگروه اصلی کمیته آب، کمیته انرژی، کمیته تولید و اشتغال و سرمایه‌گذاری آسیب های اجتماعی و نظام سلامت، در استان تشکیل شده است که با تلاش محققان و پژوهشگران می توانند به حل مشکلات و معضلات آن ها رسیدگی کنند تا راه حل های مناسبی ارائه دهند.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا