همکاری آموزشی دانشگاه اراک و نیروی دریایی ارتش

مدیر اجتماعی دانشگاه اراک در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: در آستانه روز ملی خلیج فارس و با توجه به اهمیت نامگذاری سال جاری تحت عنوان " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" و پیرو فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه، حضور این مقام مسئول با دعوت دانشگاه اراک، تدارک دیده شده است.

دکتر امامعلی شعبانی گفت: این نخستین بار است که دریادار سیاری در دانشگاه اراک حضور پیدا می‌کند و این حضور دو اتفاق مهم در دانشگاه را در پی خواهد داشت؛ یک بخش سخنرانی پیرامون دریا و نقش آن در اقتصاد مقاومتی در جمع دانشگاهیان و مدیران استان راس ساعت 15 روز سه شنبه31 فروردین است و در بخش دوم تفاهم‌نامه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه اراک منعقد خواهد شد.

وی با بیان اینکه افتتاح میدان نیروی دریایی از دیگر برنامه‌های این مقام مسئول در اراک است، ادامه داد: سفر امیر دریادار دکتر حبیب‌الله سیاری با برنامه‌های دیگری همچون دیدار با خانواده‌های شهدای نیروی دریایی، دیدار با استاندار مرکزی، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی همراه خواهد بود.

مدیر اجتماعی دانشگاه اراک بیان کرد: دانشگاه اراک بعد از دانشگاه‌های تبریز و مشهد، سومین دانشگاهی است که چنین تفاهم‌نامه‌ای را منعقد می‌کند.

شعبانی با اشاره به برنامه‌های دریادار سیاری در دانشگاه اراک، تصریح کرد: برنامه‌های مرتبط با دانشگاه روز سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه از ساعت 14:30 در دانشگاه اراک پردیس سردشت، دانشکده فنی و مهندسی با ادای احترام به مقام شامخ شهید گمنام مدفون در دانشگاه اراک و تلاوت آیاتی از قرآن و سرود آغاز می‌شود و با سخنرانی وی در سالن شهید علم‌الهدی ادامه خواهد داشت و در پایان نیز با پرسش و پاسخ حضار و انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی بین روسای دو سازمان مذکور به پایان خواهد رسید.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا